Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-20, 05:11
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessigirlie
Nee kanske 3kant jag menade just.. Hade du vart ok med att din tjej svalde nånstans sats då? Samma sak ju?!😁Eller petade upp rumpan och nånu fick slicka hårt? Precis samma sak ju..?
Nej. Hade jag inte acceppterat!

Men tycker inte det går likna bär hon är gravid.
Citera
2017-07-20, 05:20
  #122
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Nej. Hade jag inte acceppterat!

Men tycker inte det går likna bär hon är gravid.

Ännu värre liksom! !
Citera
2017-07-20, 05:24
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessigirlie
Ännu värre liksom! !
Ser bög-porr. Allt lugnt! Tar lite kokain under tiden.
Imorrn ska jag göra tee till henne,
Citera
2017-07-20, 05:33
  #124
Medlem
Jessigirlies avatar
Mm och du funderar på om du e bög..............😂
Citera
2017-07-20, 05:34
  #125
Avstängd
Caregiverfromhells avatar
Runt 1985 så stod jag med ett pissestånd efter besök på Baby doll jag kunde inte få ner det på den tiden var jag 22år
Staken satt fast på en smal kropp på den tiden. Då kom det fram en man i min ålder i dag, han sade inget men drog ca 13 drag och rännan blev vit.

1985 är länge sedan men har aldrig varit ett fint runkminne för mig.

Jag sitter inte med facit men jag har aldrig gått i gång på grova ku.kar men älskat fi.tor med feta läppar.
och lukten.. på dessa.
Det är sånt man inte kan förklara det är nog så 90 % av alla tycker att känna doften är nåt grymt..

Charlotte Nilsson - "Tusen och en natt" https://www.youtube.com/watch?v=_NvPA915lPI
__________________
Senast redigerad av Caregiverfromhell 2017-07-20 kl. 05:36.
Citera
2017-07-20, 06:07
  #126
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caregiverfromhell
Runt 1985 så stod jag med ett pissestånd efter besök på Baby doll jag kunde inte få ner det på den tiden var jag 22år
Staken satt fast på en smal kropp på den tiden. Då kom det fram en man i min ålder i dag, han sade inget men drog ca 13 drag och rännan blev vit.

1985 är länge sedan men har aldrig varit ett fint runkminne för mig.

Jag sitter inte med facit men jag har aldrig gått i gång på grova ku.kar men älskat fi.tor med feta läppar.
och lukten.. på dessa.
Det är sånt man inte kan förklara det är nog så 90 % av alla tycker att känna doften är nåt grymt..

Charlotte Nilsson - "Tusen och en natt" https://www.youtube.com/watch?v=_NvPA915lPI

Mm går ju oftast ganska snabbt att få en att gå liksom.....Tre fyra hårda sug så e det väl oftast klart.....Men. ...frågan va ju om ts e bög eller nåt..Jag kanske kunde sugit o gjort typ allt utan det ens var spännande medan en kille gjort det rakt av?!
Citera
2017-08-01, 06:52
  #127
Medlem
smyghomots avatar
ja
Citera
2017-08-01, 10:26
  #128
Medlem
Hm. Luktar troll långa vägar. Men rätt underhållande tråd haha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback