Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-24, 22:34
  #1
Medlem
Begins avatar
Som rubriken lyder har jag planer på att dra koks under ena kvällen och dagen efter ta mdma. Frågan är om man ska göra tvärtom. Eller blir det 0 effekt på mdmat efter man koksat dagen innan så man borde köra koks två dagar istället?
Citera
2017-05-24, 22:39
  #2
Medlem
JussiBs avatar
Mitt råd är att skippa mdma och bara köra koks 2 dagar eller tvärtom. Blandar man brukar det vattna ur ruset på nåt sätt. Tycker det svider ekonomiskt och i fråga om ruset. Men du får nog trevligt hur som helst. Finns nog andra som tycker helt annorlunda. Lycka till och ha så kul.
Citera
2017-05-24, 22:39
  #3
Medlem
Robotboyoos avatar
kokain går rätt lätt på dopaminet, ingen fara om du kör dagen innan skulle jag tro, du får nog full effekt om du bara kör lätt på kokset, MDMA går dock mestadels på serotoninet så det skulle troligen vara lugnt även om du gick en aning hårdare.
Citera
2017-05-24, 22:41
  #4
Medlem
KattenMedCiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Som rubriken lyder har jag planer på att dra koks under ena kvällen och dagen efter ta mdma. Frågan är om man ska göra tvärtom. Eller blir det 0 effekt på mdmat efter man koksat dagen innan så man borde köra koks två dagar istället?

Jag hade kört koks båda dagarna. Har sabbat flera mollykvällar pga cs i anslutning till dessa. Går dock att överdriva konsumtionen och få effekt.
Citera
2017-05-24, 22:48
  #5
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattenMedCiggen
Jag hade kört koks båda dagarna. Har sabbat flera mollykvällar pga cs i anslutning till dessa. Går dock att överdriva konsumtionen och få effekt.

Men då blir det jävligt dyrt, jävligt fort. Men det går ju att få effekt som du säger. Men jag har provat det ett antal gånger och det kostar så jävligt i slutändan.
Citera
2017-05-24, 23:04
  #6
Medlem
KattenMedCiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Men då blir det jävligt dyrt, jävligt fort. Men det går ju att få effekt som du säger. Men jag har provat det ett antal gånger och det kostar så jävligt i slutändan.

Håller med till fullo. Även om man får effekt så blir det inte samma rus. Drog någonstans mellan 2-3 gram för några år sedan pga av att jag dragit tjack dagen innan. Det blixtrade bokstavligen talat i huvudet ett par dagar efter detta, sjukt obehagligt.

Gillar inte heller att dra md 2 dagar i rad, det är ju bara en fet waste..
Citera
2017-05-24, 23:18
  #7
Medlem
UseMes avatar
jag har då aldrig märkt av nån märkbar skillnad om jag tagot koks en dag och sen kört E/MDMA dagen efter. funkat skit bra. Att köra E/MDMA 2 dagar i rad är desto sämre ide då det inte funkar alls lika bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback