Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-24, 20:29
  #1
Medlem
Sleepysuns avatar
Blev förvånad när jag inte fann någon tråd om detta, studentveckan var ju ett jävla ös med alkohol inpå småtimmarna. Det måste ju finnas hur många historier som helst som bara väntar på att komma ut! Nu vet jag att vissa städer har studentskivor under den sista månaden istället för en hel vecka men historier därifrån är även välkomna! Vem söp mest? Vilka knullade? Hittade ni på nåt hyss?

Tyvärr kommer jag inte ihåg alltför mycket från min egna bortsett från att jag första natten pissade uppifrån ett biltak som jag sen hoppade ner ifrån och stukade foten ganska rejält. Haltade veckan ut. En polare drack vatten från en fontän 04:00 och blev magsjuk två dagar in.
Citera
2017-05-24, 20:41
  #2
Medlem
franges avatar
Sprit. Väldigt mycket sprit. Det är ungefär allt jag minns - men så är det drygt 15 år sedan också.
Citera
2017-05-24, 23:00
  #3
Medlem
Jofs avatar
Minns att jag blev inkallad (i lumpen). En chock.
Citera
2017-05-24, 23:07
  #4
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera
2017-05-24, 23:26
  #5
Medlem
HighwayDelights avatar
Inte många meter alkohol, knappt ens på studentkvällen.. I slutet av kvällen sket jag i allt och fick skjuts hem, mitt enda mål var att sova, hade varit vaken sen tidig morgon, och orkade inte mer..
Och någon flödande alkohol under veckan var det inte heller..
Citera
2017-06-12, 20:46
  #6
Avstängd
Mertillens avatar
Det var inte särskilt kul alls att sluta gymnasiet. Det var roligare tre år tidigare att ha börjat där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback