Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-24, 16:17
  #1
Medlem
ahwlhs avatar
Jag hamnade i psykos en andra gång och började märka saker men har vant mig nu och livet är inte lika tufft längre. Jag råkade skita på någons gravsten i mina tankar eller det var mer som en bild/film framför ögonen (i väldigt färggrann detalj) och när jag kollar facebook så är det en kille jag träffat några gånger som frågar vem som kör till sjukhuset på vilket hans vän svarar och frågar vad han gjort jag ber om ursäkt till han som avlidit och slänger kromosomer över hela honom (igen som en film framför huvudet men det är en bild på honom(alltså han är en stillbild medans jag är rörlig) jag hade tidigare stoppat hans tjej kompis från att be honom att inte ta den där överdosen för "det skulle hända"). Förlåt mig allt gick så snabbt! Sen dess så hade jag väldigt detalj rika hallucinationer som folk uppenbarligen kunde se..! En av dom här gångerna så stod jag och rökte en cigg och en granne var över och han är rätt tjock och kaxig som jag var ("ingen kan höra mina tankar") så visar jag ordet tjockis det typ hamrar mot mitt bakhuvud och gång på gång så säger han (varje gång som jag visar tjockis) "jag vet, jag vet, jag vet). En annan gång: jag sitter och pratar med en tjej på det stöd boende jag bor på och bara pratar och helt plötsligt (jag märker det knappt) så kommer orden " vill du knulla " från bakhuvudet, över hjärnan som en båge till framhuvudet varpå hon svarar "nej!" argt. En gång till (får se om jag kommer på fler gånger, mitt minne är super dåligt (jag glömmer sekunden efter det hänt)) jag var vaken en natt varpå jag ville ner och röka en cigg och då satt det en stöddig kille där ute (som jag bor med på stöd boendet) och jag hade riktigt hemska pedofiliska tvångstankar och jag hörde i hans telefon hur tjejen sa "det är ju ett litet barn" varpå jag tänkte att "okej kanske om jag tittar på det så blir det bättre" (vilket faktiskt funkar (jag tänker på pedofili då och då (tvångstankar) och kan (inte ofta) se nån suddig bild men blir aldrig upphetsad, det är mest i panik som jag tänker på min kuk för att jag är osäker på om folk vet men jag glömmer riktigt snabbt vilket är skönt jag handlar ändån bara på instinkt) så kolla oj jag snabbt (såg knappt något ändån) och killen ba (irriterat) "så sätter han på teven". Jag har (tack vare alla händelser) trott att jag är gud några gånger varpå en tant sa "nu tror grabben att han är gud också" (jag vet vem hon är). Jag förstår ju att allt bara är synchronicitet men vissa vet ju hur man på instinkt knäcker koden (vilket jag också ska lära mih) hoppas ni upplever samma sak! Hejs
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback