Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-09-10, 22:55
  #37
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Hon är från den delen av Sovjet som numera är Kirgizistan. Ena föräldern (eller andra släktingar åtminstone) från Peru också.

Helrysk från Kirgizistan, tävlar för Peru.
Citera
2017-09-11, 10:30
  #38
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Skön seger för Latifi. Erfarenhet, tjurstyrka och bra gameplan.
Håller med. Kul att gameplanen kändes riktigt genomtänkt också. Blev ruskigt förvånad att han var en underdog och la således en del pengar på han också

Det enda jag är riktigt besviken på han är att han inte drog någon call-out. Hade varit ett perfekt tillfälle att dra en call-out på Volkan som både snackat om title shot och "bäst i europa". Volkan har även helt oprövad brottning inom UFC och sist den testades utanför gick det inge vidare för han. Nämnde den här idén tidigare här någonstans på flashback, men som vanligt lär han bli matchad dåligt..
__________________
Senast redigerad av Dirty. 2017-09-11 kl. 10:39.
Citera
2017-09-11, 20:18
  #39
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Håller med. Kul att gameplanen kändes riktigt genomtänkt också. Blev ruskigt förvånad att han var en underdog och la således en del pengar på han också

Det enda jag är riktigt besviken på han är att han inte drog någon call-out. Hade varit ett perfekt tillfälle att dra en call-out på Volkan som både snackat om title shot och "bäst i europa". Volkan har även helt oprövad brottning inom UFC och sist den testades utanför gick det inge vidare för han. Nämnde den här idén tidigare här någonstans på flashback, men som vanligt lär han bli matchad dåligt..
Själv upptäckte jag inte oddsen (Vegas då iofs) förrän matchen skulle starta. Blev också förvånad.

Både Latifi och AG borde vilja möta Volkan härnäst. Det är möjligt att trasslet runt titeln mynnar ut i att AG har en titelchans snart dock. Men jag betvivlar detta. Jones måste bli helt renad från dopingsanklagelserna (så han slipper avstängning och får behålla bältet) och det ser jag inte hända.. DC måste hur eller hur vila ett tag efter knocken. AG's titelmarsch har ännu en gång bromsats av omständigheter han själv inte kan påverka.

För AG är Volkan enda relevanta alternativet. För Ilir finns det några andra alternativ.. vinnaren av Teixeira vs Cirkunov eller Shogun vs OSP (den är lite "meeeh", dock).
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback