Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-29, 18:26
  #13
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Nu är ju inte jag kvinna, men min fru har sedan hon fick sin första dp för ett några månader sedan verkligen gått igång på det.
Så fort vi ska träffa ett annat par så styr hon upp att det ska bli en dp.
Senast i fredags så var vi hemma hos ett par och vi började i deras soffa, när den andre frun tog en rökpaus så grenslade frun den andre mannen och när hon tittade över axeln på mig och lutade sig framåt så var det bara att kliva på.
Det har helt klart blivit hennes favorit men hon har ju alltid gillat analsex.
Detta var hennes 6:e sedan januari och en av gångerna hade hon även en i munnen

Låter som en härlig kvinna
Citera
2017-05-30, 12:41
  #14
Medlem
MahjongKikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valaine
Testat DPP för några år sedan. Det var spännande. :P

Spännande på vilket sätt då? Tydligen så har min flickvän en sådan fantasi, att bli
tagen av två killar...men jag tvivlar på att vi någonsin kommer att göra något sådant.
Känns inte direkt som att vi någonsin kommer att "swinga" heller, men man vet aldrig.
Citera
2017-05-30, 20:53
  #15
Avstängd
swingingdicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Nu är ju inte jag kvinna, men min fru har sedan hon fick sin första dp för ett några månader sedan verkligen gått igång på det.
Så fort vi ska träffa ett annat par så styr hon upp att det ska bli en dp.
Senast i fredags så var vi hemma hos ett par och vi började i deras soffa, när den andre frun tog en rökpaus så grenslade frun den andre mannen och när hon tittade över axeln på mig och lutade sig framåt så var det bara att kliva på.
Det har helt klart blivit hennes favorit men hon har ju alltid gillat analsex.
Detta var hennes 6:e sedan januari och en av gångerna hade hon även en i munnen
bra jobbat
Citera
2017-05-30, 20:55
  #16
Avstängd
swingingdicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MahjongKiko
Spännande på vilket sätt då? Tydligen så har min flickvän en sådan fantasi, att bli
tagen av två killar...men jag tvivlar på att vi någonsin kommer att göra något sådant.
Känns inte direkt som att vi någonsin kommer att "swinga" heller, men man vet aldrig.
farliga grejer det där enligt min egen erfarenhet, känslor blir till, folk blir avis, relationer tar slut..
Citera
2017-05-31, 20:04
  #17
Medlem
Valaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MahjongKiko
Spännande på vilket sätt då? Tydligen så har min flickvän en sådan fantasi, att bli
tagen av två killar...men jag tvivlar på att vi någonsin kommer att göra något sådant.
Känns inte direkt som att vi någonsin kommer att "swinga" heller, men man vet aldrig.

Det var annorlunda liksom, helt ny grej för mig så då var det ju spännande. Plus att det öht var första gången jag deltog i ett gangbang, om än ett litet sådant (tror det var 4-5 män).

Tycker ni ska utforska det här! Lägg ut en annons på BC vetja.
Citera
2017-06-04, 16:04
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Nu är ju inte jag kvinna, men min fru har sedan hon fick sin första dp för ett några månader sedan verkligen gått igång på det.
Så fort vi ska träffa ett annat par så styr hon upp att det ska bli en dp.
Senast i fredags så var vi hemma hos ett par och vi började i deras soffa, när den andre frun tog en rökpaus så grenslade frun den andre mannen och när hon tittade över axeln på mig och lutade sig framåt så var det bara att kliva på.
Det har helt klart blivit hennes favorit men hon har ju alltid gillat analsex.
Detta var hennes 6:e sedan januari och en av gångerna hade hon även en i munnen

Har DP:t ett antal tjejer, och ingen har varit besviken, och många har det som "krav" på en lyckad träff.
Citera
2017-08-02, 01:38
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100kgpappa
Har DP:t ett antal tjejer, och ingen har varit besviken, och många har det som "krav" på en lyckad träff.

Hahaha. "Många har det som krav på en lyckad träff"? Du har nog bara sett lite för mycket porr, grabben.
Citera
2017-08-02, 09:34
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100kgpappa
Har DP:t ett antal tjejer, och ingen har varit besviken, och många har det som "krav" på en lyckad träff.
Känner igen det där.
När vi sitter i bilen på väg till en träff kan frun säga att idag vill jag ha en DP, ibland när det inte blivit så kan hon vara lite besviken eller att hon ville ha mer...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback