Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 20:06
  #1
Medlem
Hej!
Har fysiska kopior av klassiker som d2 och wc3 och undrar ifall jag lugnt kan kasta dessa efter att ha registrerat dem på mitt battle.net account? Finns det nån risk att bli av med dem?
Citera
2017-05-23, 20:17
  #2
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supmahh
Hej!
Har fysiska kopior av klassiker som d2 och wc3 och undrar ifall jag lugnt kan kasta dessa efter att ha registrerat dem på mitt battle.net account? Finns det nån risk att bli av med dem?

Borde inte finnas någon risk. Deras serienummer bör ju finnas lagrade i ditt Bnet-konto.
Citera
2017-05-23, 20:20
  #3
Medlem
Vurtnes avatar
Minns att man behövde serienummer om man blev hackad, men detta var säkert 10 år sen.
Citera
2017-05-23, 20:25
  #4
Medlem
kinky_Ms avatar
Varför skall du kasta dem? 2 CD tar ju ingen plats
Citera
2017-05-24, 08:28
  #5
Medlem
Mackan52s avatar
Kasta dem nu och du kommer säkert hata dig själv om 40 år när de auktioneras ut för miljoner
Citera
2017-05-24, 08:49
  #6
Medlem
Geomeisters avatar
Borde väl inte vara några större problem, men... Själv grävde jag upp mina gamla exemplar av GTA 1, Outlaws och några andra spel. Även Microsoft Golf 98 (något jag i princip aldrig spelat). Tycker det är rätt kul att ha kvar. Speciellt dom spel man verkligen älskade. GTA 1 kommer jag sanolikt aldrig spela igen, men bara boxen kan jag krama om som en gammal vän hah. Underbart att ha 20 år (!) efter köpet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback