Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 17:54
  #1
Medlem
Verbatimazes avatar
Det började för kanske 2-3 månader sen. Min dealer hade precis fått in riktigt dunder kola. Fick sån monster kick av det och rätt vad de va så kände jag att jag kom... Fick för mig att de va pga kicken och la inte mkt mer tanke på det. Sen efter det hände de vid nästa varje fest-tillfälle att jag kom när de kickade ordentligt.

Har ju som sagt varit helt inställd på att det är dunderkolan som får min hjärna att skicka till penis osv att de här är orgasm-vänligt. Men nu i helgen var jag iväg på en festival, sög i mig lite halvkasst tjack och när jag står på bajamajan och har pissat färdigt så känner jag att det kommer igen. Den här gången var jag inte kickad över huvud taget.

Kan inte hitta något om det här någon annanstans, så misstänker det inte är något direkt vanligt problem. Men tänker jag vänder mig till er här innan jag kontaktar läkare. Då deras svar lär vara givet: "Sluta knarka" alternativt "onanera mer"?..

Tack på förhand
Citera
2017-05-23, 20:53
  #2
Medlem
Sluta knarka, eller så kan du onanera mer
Citera
2017-05-23, 21:05
  #3
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har samma problem. Händer på i princip alla centralstimulanter. Är f.ö ren nu, men detta hände varje gång förut. Jag fick ingen orgasm eller så, men jag fick utlösning i alla fall. Inte värsta strålen, det var mer typ som den s.k för-sats. Ingen aning om varför dock..
Citera
2017-05-23, 21:32
  #4
Medlem
Verbatimazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykjanne
Sluta knarka, eller så kan du onanera mer
Tack så mycket, du besparade mig precis både tiden och pengarna som jag slösat på att gå till läkarn. Slutar härmed knarka och börjar runka.

Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har samma problem. Händer på i princip alla centralstimulanter. Är f.ö ren nu, men detta hände varje gång förut. Jag fick ingen orgasm eller så, men jag fick utlösning i alla fall. Inte värsta strålen, det var mer typ som den s.k för-sats. Ingen aning om varför dock..
Nej de är samma här, är som du säger bara utlösning, inte orgasm. Ska testa onanera som fan ett par dagar nu och se vad som händer i helgen ^^
Citera
2017-05-23, 22:45
  #5
Medlem
C-3POs avatar
Det här är inget för Drogakuten så vi testar i CS istället.

Drogakuten --> Centralstimulantia
/Moderator
Citera
2017-05-23, 22:54
  #6
Medlem
escilichiss avatar
Detta händer för mig då och då på både tjack & DMAA
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback