Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-30, 13:23
  #2641
Medlem
Sweeper80s avatar
Kunna zooma sidan till mer än 114% i Firefox och ändå ha kvar ämneslisten där uppe

Finns det någon möjlighet att implementera att kunna zooma sidan till mer än 114% i Firefox och ändå ha kvar ämneslisten där uppe?

Eller åtminstone implementera valmöjligheten att kunna få visa ämneslisten där uppe med sidan zoomad till 115% eller mer?
__________________
Senast redigerad av Sweeper80 2018-05-30 kl. 13:28.
Citera
2018-05-30, 17:27
  #2642
Moderator
Tinuviels avatar
Tråd infogad.

// mod
Citera
2018-07-13, 20:27
  #2643
Medlem
SagtVars avatar
Varför ändrar ni sökraderna i menyn hela tiden?

Det är väldigt irriterande att ni på Flashback ändrar menyn hela tiden!!!

Kan ni inte hålla er till den etablerade menyn med forumval och rullist högst upp och längs med i sökraden?
Varför håller ni på och tjafsar så här fram och tillbaka?

Snälla moderatorer...låt bli menyn, och återställ till den ursprungliga tack!
Citera
2018-07-13, 21:54
  #2644
Medlem
Strychnos avatar
Vi moderatorer har inget med detta att göra, vi fipplar inte med menyerna.
Det har med din webbläsarzoom att göra, du zoomar in med CTRL+ +/-.
Menyn är dynamisk, om topmenyn inte får plats pga att webbläsaren är inzoomad för mycket så byts den ut mot sidomenyn istället. På mobiler och små surfplattor är det inte möjligt att ha topmenyn alls, så då finns bara sidomenyn.
Citera
2018-07-14, 10:27
  #2645
Moderator
Gordon Blixts avatar
Tråd infogad.

/Mod
Citera
2018-08-08, 01:12
  #2646
Medlem
salxars avatar
Några planer på att fixa hur jävla fula alla emojis ser ut på mörka temat?

https://i.imgur.com/ey3DaeM.png <-- Vita kanter och skit
Citera
2018-08-08, 12:00
  #2647
Medlem
Reekriss avatar
När man söker i en tråd på mobilversionen av Flashback så verkar det inte som att det går att rangordna sökresultatet efter fallande, stigande och relevans.
Citera
2018-10-10, 19:50
  #2648
Medlem
Tänkte jag skulle komma tillbaka till den här tråden lite senare när jag hunnit vänja mig vid allt det nya. Känns ganska snyggt trots allt nu!
Citera
2018-11-12, 20:51
  #2649
Medlem
Jag tycker att det borde fixas så att man kan "bokmärka" trådar. Sedan skulle det finnas "Mina märkta trådar" i menyn där man hittar alla trådar som man håller på att läsa. Vore ju mycket lättare att läsa och följa längre trådar då. Även en ikon bör finnas så att man från kontrollpanelen kan välja att antingen läsa nyaste inlägget eller fortsätta därifrån man slutade.
Citera
2018-11-12, 21:01
  #2650
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvisibleLight
Jag tycker att det borde fixas så att man kan "bokmärka" trådar. Sedan skulle det finnas "Mina märkta trådar" i menyn där man hittar alla trådar som man håller på att läsa. Vore ju mycket lättare att läsa och följa längre trådar då. Även en ikon bör finnas så att man från kontrollpanelen kan välja att antingen läsa nyaste inlägget eller fortsätta därifrån man slutade.
Det heter "prenumerationer" på forumspråk.
Citera
2018-11-12, 21:17
  #2651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det heter "prenumerationer" på forumspråk.

När man prenumererar så ser man ju bara om någon skrivit ett inlägg. Inte det jag menade. Jag vill kunna börja läsa en lång tråd och sedan märka där jag slutat, och sedan fortsätta någon annan gång utan att behöva minnas numret på inlägget eller sidan.
Citera
2018-11-12, 21:20
  #2652
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvisibleLight
När man prenumererar så ser man ju bara om någon skrivit ett inlägg. Inte det jag menade. Jag vill kunna börja läsa en lång tråd och sedan märka där jag slutat, och sedan fortsätta någon annan gång utan att behöva minnas numret på inlägget eller sidan.
Jaha, du tänker så. Ptja, det hade nog inte varit så dumt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback