Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-24, 19:19
  #25
Medlem
Willy-45s avatar
En politiker som ljuger - var ligger nyhetsvärdet i det?
Citera
2017-05-24, 19:55
  #26
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoede
Han avgår. Meddelade det precis på Facebook.

Undrar hur mycket det beror på trycket från partiledningen och medlemmarna.. eller om beslutet helt var hans eget.
Citera
2017-05-24, 20:08
  #27
Medlem
pinger99s avatar
Det var överraskande.
Inte trodde jag att Mårten Roslund var en rasist.

Jag trodde att han var en godhjärtad och tolerant person.

Jaja... Livet går vidare.
Citera
2017-05-24, 20:50
  #28
Medlem
Han vet vad som gäller.

Försöker därför undkomma genom att slira med sanningen.

Det perversa i att han ens blir tillfrågad om saken av MSM tänker inte så många på, kanske än färre funderar över varför han så desperat försöker slira med sanningen för att rädda sig.

För så är det ju.

Man umgås ej med svarta listornas folk för då hamnar man själv på den.

/kamrat
Citera
2017-05-24, 20:53
  #29
Medlem
Jag förstår inte ens vad det är han gjort?

Vad är det Aftonbladet menar att han gjort för fel från början? Jag hittar ingenting.
Citera
2017-05-24, 22:04
  #30
Medlem
reffis avatar
Vad är grejen med detta? Kan man enbart umgås med folk som tycker lika som en själv? Har vi blivit så jävla trångsynt i Sverige? Jisses det är väl dags att bögarna hoppar in i garderoben snart också.
Citera
2017-05-24, 22:18
  #31
Medlem
Tilteds avatar
Varför hänger MSM inte ut Gustaf som uppenbarligen festat med en Miljöpartist? Enligt mig ett verklighetsfrämmande parti med extrema och ytterst osunda idéer...
Citera
2017-05-24, 22:35
  #32
Medlem
scorzenyno1s avatar
Minns då Bildt och Schyman var lite mer framstående i respektive parti, då talade de i termer av att de var mycket goda vänner, ingen höjde på ögonbrynen. Att två politiker träffas på krogen som redan känner varandra språkar en stund och tar ett glas är nog bara nyhetsvärde i detta genomsjuka land. Mårten borde sagt ovan direkt utan krusiduller så kanske vi fått en annan diskussion, om msm istället.
Citera
2017-05-24, 22:49
  #33
Medlem
Jag förstår inte alls hur detta blivit en affär. Att ha trevligt tillsammans är väl aldrig fel. Låt oss se Jimmie dricka tillsammans med Lena Melin, eller dansa tango med Dinamarca, vem bryr sig?
Citera
2017-05-24, 23:02
  #34
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Vart är skandalen?

Att media drar upp detta som en skandal att vi FÅR INTE sitta bredvid varandra eller ens tala med varandra...så kommer nuvarande samhälle bli ett väldigt segregerat samhälle.
Citera
2017-05-24, 23:03
  #35
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag förstår inte alls hur detta blivit en affär. Att ha trevligt tillsammans är väl aldrig fel. Låt oss se Jimmie dricka tillsammans med Lena Melin, eller dansa tango med Dinamarca, vem bryr sig?

Media.
Citera
2017-05-24, 23:18
  #36
Medlem
NorthPorts avatar
Hade han talat sanning från början hade det inte blivit någon nyhet alls, men han höll väl på att bajsa på sig när han upplystes om att han fanns på bild med ett par SD'are. Så han ljög i ren panik. Vilken ryggradslös liten pojkspoling. Typisk miljöpartist förstås.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback