Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-27, 06:22
  #25
Medlem
Jag har legat med en som var cirka 152cm lång. Jag vet ej hur kort/lång man ska vara för att kategoriseras som dvärg. Men denna tjejen hade korta ben och armar, kroppsform som en dvärg med andra ord. Jag tyckte däremot att hon var rätt trång. Min penislängd är över genomsnitt och omkrets är väl strax över genomsnitt skulle jag tro.

Men att testa dvärg för ingen hållbar statistik. Skulle nog inte säga att dvärgar per automatik är trånga.
Citera
2018-11-30, 19:06
  #26
Medlem
Testa att knulla en sametjej så får ni se de är små till växten och små i underlivet också. Naturen har gjort det så för att samekillarna har små pittar och de behöver de inte vara så stora för att pressa ut sina kortskallebarn. Dessutom gör det kalla klimatet att läpparna sitter tajt ihop för att undvika kallras. Jämför med negresser de är tvärsom i allt.
Citera
2018-11-30, 19:37
  #27
Avstängd
Xpander-s avatar
Haha Wtf
Citera
2018-12-02, 18:47
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Eftersom kvinnors vaginor sitter i botten av torson så skulle jag gissa att den inte påverkas....

Tack för klargörandet!
Jag satt just och grubblade över var fan de är placerade.
Citera
2018-12-03, 13:32
  #29
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NontoxicPlaydoh
Jag har legat med en som var cirka 152cm lång. Jag vet ej hur kort/lång man ska vara för att kategoriseras som dvärg. Men denna tjejen hade korta ben och armar, kroppsform som en dvärg med andra ord. Jag tyckte däremot att hon var rätt trång. Min penislängd är över genomsnitt och omkrets är väl strax över genomsnitt skulle jag tro.

Men sluta nu. Vet människor plötsligen inte vad en dvärg är? Jag har levt ett halvt liv på jorden nu, och har aldrig träffat en person där jag tänkt "Är det här är en dvärg eller inte?". Och nej, det har inget med längden att göra.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback