Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 04:44
  #4633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orre4444
Ska testa och lägga ner det helt. Tar det inte ofta heller typ 1-2g i månaden

Ja det är bäst! Men ska man ta nån gång i månaden så är det MYCKET mindre skador och biverkningar med rena varor och näsan blir inte lika skadad och tät.
Citera
2024-04-13, 04:46
  #4634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Tack ska lägga det på minnet, men hur länge ca micrar man det?

Inte testat i micron. Som sagt det finns bra guider på nätet på engelska drog forum mm.

Är som sagt ingen crack expert utan har bara kokar lite för många år sedan.
Citera
2024-04-13, 04:49
  #4635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Aldrig :P Cocaethylene sliter på hjärtat också.
Sen förra sommaren har de bara vart skräp. Väldigt tråkigt o skadligt.


Jag tar bara på nyårsafton och liknande nuförtiden men ska nog sluta med det också med tanke på vad det blandas ut med och verkar svårt att hitta helt rena varor som fanns förra året och innan dess.
Citera
2024-04-13, 06:51
  #4636
Medlem
Suecokids avatar
Aldrig provat Kokain, då jag redan fastnat för Amfetamin - "FattigmansKokain!".

Anledningen är förmodligen helt solklar varför Kokain är så pass mycket dyrare än Amfetamin. Just därför jag bestämt mig sedan länge att jag inte ska prova på Kokainet. Ni med erfarenhet av dem båda, hur skulle du beskriva skillnaden på bästa sätt?
Citera
2024-04-13, 09:37
  #4637
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Inte testat i micron. Som sagt det finns bra guider på nätet på engelska drog forum mm.

Är som sagt ingen crack expert utan har bara kokar lite för många år sedan.
Hur gjorde du då? Koka på spisen? 😂
Citera
2024-04-13, 11:12
  #4638
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Aldrig provat Kokain, då jag redan fastnat för Amfetamin - "FattigmansKokain!".

Anledningen är förmodligen helt solklar varför Kokain är så pass mycket dyrare än Amfetamin. Just därför jag bestämt mig sedan länge att jag inte ska prova på Kokainet. Ni med erfarenhet av dem båda, hur skulle du beskriva skillnaden på bästa sätt?
Kokain har en riktigt bra rusch när man injicerar det och att få en ”Bell-ringer” är det man vill åt. Ruset är riktigt B.

Amfetamin har en bra rusch också IV men inte lika hård men har ett bra rus sen i 6-10 timmar.
Citera
2024-04-13, 11:13
  #4639
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Aldrig provat Kokain, då jag redan fastnat för Amfetamin - "FattigmansKokain!".

Anledningen är förmodligen helt solklar varför Kokain är så pass mycket dyrare än Amfetamin. Just därför jag bestämt mig sedan länge att jag inte ska prova på Kokainet. Ni med erfarenhet av dem båda, hur skulle du beskriva skillnaden på bästa sätt?

Tjack gör dig glad, ladd gör dig 3 gånger av det du är.
Vem älskar inte slajf en fredagskväll? Fan klockan är redan förmiddag lördag kl 11... Ja där har vi baksidan av slajf, man tappar tiden lite
Citera
2024-04-14, 16:29
  #4640
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Aldrig provat Kokain, då jag redan fastnat för Amfetamin - "FattigmansKokain!".

Anledningen är förmodligen helt solklar varför Kokain är så pass mycket dyrare än Amfetamin. Just därför jag bestämt mig sedan länge att jag inte ska prova på Kokainet. Ni med erfarenhet av dem båda, hur skulle du beskriva skillnaden på bästa sätt?

Stor skillnad. På fint kokain blir du the main character!
Citera
2024-04-15, 02:06
  #4641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Hur gjorde du då? Koka på spisen? 😂

Ja, vadå då?
Citera
2024-04-15, 05:02
  #4642
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Hur länge varar en At på Kola och hur likt är det en Amfetamin At?

Har bara provat Kola typ 3 gånger innan men bestämde mig för att köpa ett g för några dagar sedan.

Har för flera år sedan varit ganska kraftigt beroende av Amfetamin i ca 1,5 år men fick hjälp av min partner att sluta med det och har märkt att Centralstimulanter typ är det enda jag kan bli beroende av oavsett hur ofta jag tar det.

Använde ca 60 - 65% av Kolan under helgen innan jag märkte att jag fick ganska kraftiga biverkningar i form av hjärtklappning, stickande känsla runt hjärtat och i huvudet. Märkte även att jag verkade kunna bli rätt beroende om jag hade fortsatt. Så jag kom överens med min partner om att aldrig röra det eller någon annan Centralstimulantia förutom kaffe igen i hela mitt liv. Därefter spolades resten ner i toan och då jag och min partner numera dessutom är troende så kommer jag definitivt att hålla vad jag lovat.

Var nu någon timme sedan senaste dosen intogs och har för ca 45 - 60 min sedan intagit 10mg Diazepam, 6mg Bromazepam, 1mg Lorazepam samt 15mg Oxazepam och ligger i sängen och har svårt att ens ligga still och är ganska skakig i kroppen, samt har en väldigt bitter äcklig smak i munnen samt en äcklig doft oavsett vad jag luktar på. Har 2 sånadär såkallade "blåbär" som påstås innehålla Alprazolam vilket jag inte tror på samt ytterligare 6mg Bromazepam, 1mg Lorazepam och 10mg Diazepam vid sängen som jag snart har tänkt att inta för att se om det går att få någon sömn denna natten eller ej.

I fredags samt föregående natt gick det visserligen att somna även om det krävdes rejält med benso.


/Mvh
__________________
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2024-04-15 kl. 05:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback