Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-25, 19:59
  #37
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är lustigt att den som påpekar att invandrare inte kan "bete sig" är hotfull och uppmanar polisen att skjuta invandrare. Snacka om att kasta sten i glashuset.

Exakt vad det för lustigt med det? Det fungerar ju så i era hemländer och det är uppenbarligen det bästa sättet som ett samhälle hanterar stora grupper av araber. Det bästa vore om de stackars barnen flyttade hem och tog sina lögnaktiga släktingar med sig så skulle inte de här problemen uppstå.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
ALLT där ev svenskar är inblandade är fejk enligt logiken på Flashback, och om nån svensk mot förmodan blir dömd för nåt brott så är det antingen en svensk som "står upp för sverige" eller så är det en psyksjuk stackare som inte kan hållas ansvarig för sina handlingar.

Så jag har alltså rätt i min tes om att det enligt flashback och den logiken som den sanningssägande klicken har så är det fejk det som påstås om de s.k tre svenskarna och det var inga svenska ungdomar närvarande, den mamman som påstår det ljuger och alla ungdomar var hazarer och ensamkommande.

Case closed.

Ja. Det stämmer att procentuellt begår svenskar färre brott än invandrare. Ledsen om den hatfaktan kränker dig.
Citera
2017-05-25, 20:06
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Vita män som dyker upp frän ingenstans och börjar misshandla barn. Som skriker "negrer, dra från vårt land, vi ska gå hem till er och knivhugga era mammor". Sen tar polisen över misshandeln av barnen. DET HAR INTE HÄNT. Sen kan du starta en egen tråd med halmgubbar om Sverigevänner, flashbacklogik och fan och hans moster. Case closed.

Det var det bara båg med andra ord. Flashback har alltid rätt
Citera
2017-05-25, 20:08
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
Exakt vad det för lustigt med det? Det fungerar ju så i era hemländer och det är uppenbarligen det bästa sättet som ett samhälle hanterar stora grupper av araber. Det bästa vore om de stackars barnen flyttade hem och tog sina lögnaktiga släktingar med sig så skulle inte de här problemen uppstå.



Ja. Det stämmer att procentuellt begår svenskar färre brott än invandrare. Ledsen om den hatfaktan kränker dig.

Inte procentuellt, svenskar begår inga brott överhuvudtaget, ja inte friska och psykiskt stabila svenskar i alla fall, och inte enligt flashbacklogiken

Att bli kränkt av folket härinne är inte min grej, det är ju komedi på hög nivå och läsa vad ni skriver och att surra med er härinne, hur kan man bli kränkt at nåt som är ett nöje?
__________________
Senast redigerad av MisterWhite 2017-05-25 kl. 20:11.
Citera
2017-05-25, 20:21
  #40
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Precis. Denna 'story' har lika många hål som en schweizerost.

I korthet låter det som om händelseförloppet är detta:

1. Ett barn står och gör ingenting
2. En man kommer då och slår denna i magen, helt utan uppsåt
3. Flera män ansluter, också utan uppsåt, och har dessutom med sig batonger
4. Dessa män, som anslutit utan uppsåt, börjar nu slå barnen helt utan anledning med batonger
5. Polisen kommer och griper, återigen helt utan anledning, barnen men inte männen
Det där låter ju ytterst sannolikt bortsett ifrån en detalj, hade männen som angrep bomberjackor?
Det framgår inte av vittnesmålen men är mycket avgörande för trovärdigheten, hade de bomberjackor så gick det säkert till exakt som beskrivits, om inte blir jag lite osäker på saken.
Citera
2017-05-25, 20:28
  #41
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Det var tre civilpoliser som slog hazarer och andra ensamkommande och sedan avvek poliserna från platsen och vanlig polis i målade bilar kom och tog över?

Polisen hade en liten civil specialenhet som går in hårt och slår och sedan lättar dom därifrån för och inte få skit för ev övervåld? Eller stannade dom kvar?

Ingen aning. Så länge inte folk på ett övertygande sätt lyckas tillämpa 2000-talets teknologier så finns det inte så mycket att diskutera. (FB) Ufologi
__________________
Senast redigerad av oshin.cantwell 2017-05-25 kl. 20:38.
Citera
2017-05-25, 20:40
  #42
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Det där låter ju ytterst sannolikt bortsett ifrån en detalj, hade männen som angrep bomberjackor?
Det framgår inte av vittnesmålen men är mycket avgörande för trovärdigheten, hade de bomberjackor så gick det säkert till exakt som beskrivits, om inte blir jag lite osäker på saken.
Ultimatule bör även ha spelats på en skränig bergsprängare från 1989.
Citera
2017-05-26, 07:23
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Ingen aning. Så länge inte folk på ett övertygande sätt lyckas tillämpa 2000-talets teknologier så finns det inte så mycket att diskutera. (FB) Ufologi

Jag har inte heller nån aning om vad som skett, jag tror inte konspirationsteknikerna här på Flashback heller vet vad som skett, men teknikerna här är ju alltid jävligt säkra på alla händelseförlopp, och ev vittnen i historien är ju inte trovärdiga och därmed avfärdade som fejk, så vad som skett ligger i dunkel.

Får tråden liv igen så är det antagligen hazarer och ensamkommande som är skyldiga till slagsmålet, dör tråden så är det tvärt om.

Flashback i ett nötskal.
Citera
2017-05-26, 12:45
  #44
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
ALLT där ev svenskar är inblandade är fejk enligt logiken på Flashback, och om nån svensk mot förmodan blir dömd för nåt brott så är det antingen en svensk som "står upp för sverige" eller så är det en psyksjuk stackare som inte kan hållas ansvarig för sina handlingar.

Så jag har alltså rätt i min tes om att det enligt flashback och den logiken som den sanningssägande klicken har så är det fejk det som påstås om de s.k tre svenskarna och det var inga svenska ungdomar närvarande, den mamman som påstår det ljuger och alla ungdomar var hazarer och ensamkommande.

Case closed.

Om det är viktigt för dig att ha rätt kan inte kom med en till källa som bekräftar Eddas version av händelseförloppet. Jag var där, och delar inte alls hennes syn på hur det gick till. Polisen var där och tog om han ett antal stökiga ungdomar som verkade ha annan bakgrund en etnisk svensk. Resten förefaller påhittat i propaganda syfte, så fram med källa på de misshandlande svenska männen. Någon av de inblandade feministerna måste ha gjort polisanmälan, de anmäler ju alla andra upplevda oförätter.
Citera
2017-05-26, 12:46
  #45
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Jag har inte heller nån aning om vad som skett, jag tror inte konspirationsteknikerna här på Flashback heller vet vad som skett, men teknikerna här är ju alltid jävligt säkra på alla händelseförlopp, och ev vittnen i historien är ju inte trovärdiga och därmed avfärdade som fejk, så vad som skett ligger i dunkel.

Får tråden liv igen så är det antagligen hazarer och ensamkommande som är skyldiga till slagsmålet, dör tråden så är det tvärt om.

Flashback i ett nötskal.

Är det tvärt om så lär du å andra sidan kunna läsa spaltmeter om denna ultrarasistiska incident i dina älskade sanningsorgan Expressen och Aftonbladet.
Citera
2017-05-27, 07:55
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Om det är viktigt för dig att ha rätt kan inte kom med en till källa som bekräftar Eddas version av händelseförloppet. Jag var där, och delar inte alls hennes syn på hur det gick till. Polisen var där och tog om han ett antal stökiga ungdomar som verkade ha annan bakgrund en etnisk svensk. Resten förefaller påhittat i propaganda syfte, så fram med källa på de misshandlande svenska männen. Någon av de inblandade feministerna måste ha gjort polisanmälan, de anmäler ju alla andra upplevda oförätter.

Jag har inga källor alls angående detta, men sades det inte av vittnen att dom s.k svenska männen drog därifrån?
Men du var på plats och du är alltså en säker källa, hur vet vi om det du säger är sant eller ej?
Jag säger inte att den ena parten eller den andra har rätt, det jag påpekar är att härinne så har dom sverigevänliga konspirationsteknikerna alltid rätt, och vittnen är fejk, hela händelser är fejk, detta är konspirationsteknikerna säkra på, det är detta som börjar bli så löjligt här på Flashback.

Du var där, case closed.

Vi får ju tro dig, du är säkert en hyvens kille med neutral inställning till allt och därmed blev du ett perfekt vittne och vi ska tro på ditt ord, tack för informationen.
Citera
2017-05-27, 08:33
  #47
Medlem
sajebiss avatar

Skulle vara roligt att höra din teori om varför det hela inte har blivit en större nyhet.
Citera
2017-05-27, 11:40
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis

Skulle vara roligt att höra din teori om varför det hela inte har blivit en större nyhet.

Jag säger det igen, jag har ingen aning om vad som hänt, jag har läst vad som stått i media, och vad som stått på facebook, vad vittnen som var både barn och vuxna säger sig ha upplevt, och vad vittnen som skrivit i denna tråden sagt.

Vem är trovärdig? Är ett vittne mer trovärdigt än det andra? Det råder skilda meningar om vad som hänt, jag vet att jag inte har nån aning om vad som hänt, jag tror inte dom sverigevänliga konspirationsteknikerna här på flashback vet vad som hänt, men dom snackar som att dom vet till 100% vad som hänt, och flashbacks nivå börjar bli lika löjlig som "Stå upp för Sverige" gruppen på facebook.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback