Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-22, 18:22
  #13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Han är inte pollenallergiker då?
Rök är inte pollen.
Det är väl bara så att den personen har en känslig hals, eller så är h*n sjuk på nått sätt i halsen.
Sen har cannabis en jävla förmåga och ge liv i fix idéer, speciellt spy men säkert även hosta.
Citera
2017-05-22, 18:33
  #14
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dopefkr
vi slår ofta något G om dagen
Där är problemet, låt bara polaren ta det lugnt med rökandet ett tag och vila lungorna.
Citera
2017-05-22, 20:26
  #15
Medlem
Gör mat av det, och så ge han en mindre dos.
Citera
2017-05-22, 23:13
  #16
Medlem
Antagonist88s avatar
Det kan faktiskt vara så att han är allergisk mot Gräs eller att det ni rökte var dåligt/inte alls flushat och därför reagerade han så negativt utav det, gissar på det sistnämnda.
Citera
2017-05-26, 15:30
  #17
Medlem
Kapuffs avatar
Kanske han kan testa med att ta småbloss typ snutta på spliffen och inte dra in sista blossen så hårt, ni vet vad jag menar. Kanske sitta lugnt med den och inte skicka runt den 4 varv. Jag vet inte, det händer ibland att jag spyr. Sällan men det händer. Jag tror det är tobaken när jag varmrökt en bump.
Citera
2017-06-09, 08:52
  #18
Medlem
dopefkrs avatar
Efter ett litet uppehåll & vidare till riktiga blunts blev det bättre konstigt nog, hostar inte lika mycket längre, har dessutom sagt åt honom varje gång att han inte behöver dra dom fetaste blossen & stressa i sig den vilket han verkar vilja göra varje gång.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback