Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-21, 20:52
  #1
Medlem
Hej!
Behöver lite rådgivning om detta. Jag vart ute igår med min kompis och en bekant till henne, tjejkompis. D kallar vi henne. Vi alla är i 21-års åldern.
Vi träffade på ett gäng amerikaner på baren vi hängde i, och dem var 22-23 år ungefär, riktiga collage frat boys om man säger så.

Men iallafall min tjejkompis D senare bjuder hem en av dessa killar hem till mig för ett one night stand, (Matthew) vilket jag inte hade något emot. Hemma hos mig så är vi alla ganska dyngraka och D och hennes one nighter besluter sig för att ha sex inne på badrummet, jag som redan är ganska full besluter mig för att dricka mer & när D och Matthew är klara så dricker jag mer med honom och tar shots, vid detta läge så har D redan somnat in inne på sovrummet.

Planen var att vi fyra, jag D, min andra tjejkompis & Matthew skulle sova i samma samma säng, min andra tjejkompis ligger redan och försöker sova och D sover så djupet så ingenting skulle väcka henne.
Jag ligger längst ut, Matthew i mitten och D bredvid honom och min vännina längst in i hörnet.
Jag försöker sova när jag känner hur Matthew börjar jucka på mig, jag gör ingenting utan låter han.
Hans händer börjar röra sig ned till mina trosor, och han sakta drar dem ned. Han börjar att fingra mig och stöttar sig långsamt in i mig, jag ställer mig upp och går ut till badrummet. Han stänger dörren till sovrummet och följer mig med in till badrummet, där har vi sex med varann....
D vännina som sov i samma säng som oss hörde oss inne på badrummet & blev väldigt sur på mig. Fick ett flertal sms av henne senare om hur jag kunde göra det, att det var äckligt av mig. Förståeligt.

Jag har aldrig gjort något sådant förut, och har verkligen beslutsångest.
Berättar jag det för D? Eller låter det vara? Hon kommer aldrig att träffa honom igen och det var ju ett one night stand....
Jag känner mig så äcklig & smutsig...

Vad tror ni om detta? Om det var du, vad hade du gjort?

Seriösa svar tack.
Citera
2017-05-21, 21:02
  #2
Medlem
Jag fattar inte problemet!
Han var ett ONS, inte pojkvän.
Varför är du äcklig.

Om någon är äcklig är det väl han som knullar två brudar samma kväll.

Din kompis äger inte honom hon kan knappast ha varit kär i honom.
Han var ett ONS.

Jag tycker inte ens att han är äcklig egentligen.

Det enda jag inte gillar i din story är att ni hade sex i badrummet, överskattat, kallt och obekvämt.

Din kompis behöver växa upp!
Citera
2017-05-21, 21:04
  #3
Medlem
ninjutsus avatar
Jag förstår inte vad det är du ska berätta. Du har ju liksom inte sexblockerat henne eller snott hennes kille. Tror inte hon bryr sig om att du var och plockade upp hennes rester så att säga.
Citera
2017-05-21, 21:06
  #4
Medlem
Hehe, vilken stud. Vet inte vad det finns att direkt vara sur på. Om jag var i samma situation så beror det lite på, men om det är ett ons som jag aldrig skulle få känslor för samt aldrig träffa igen så who cares.
Citera
2017-05-22, 06:32
  #5
Medlem
RedXs avatar
Gör det inte så komplicerat. Hade ni varit karlar som satt på samma kvinna hade ni förmodligen hajfajvat varandra och skrattat åt det över en öl.

Men om du nu är orolig över hennes reaktion tycker jag åtminstone inte att du ska försöka dölja det. Du har väl ingen skyldighet att berätta för henne, men det är ju nästan konstigt att inte göra det. Det antyder att du har något du försöker dölja.
Citera
2017-05-23, 22:19
  #6
Medlem
psystamps avatar
Det är du nog förmodligen men du tillhör kvinnotyget så... Ni är såna


Citat:
Ursprungligen postat av Endinax
Hej!
Behöver lite rådgivning om detta. Jag vart ute igår med min kompis och en bekant till henne, tjejkompis. D kallar vi henne. Vi alla är i 21-års åldern.
Vi träffade på ett gäng amerikaner på baren vi hängde i, och dem var 22-23 år ungefär, riktiga collage frat boys om man säger så.

Men iallafall min tjejkompis D senare bjuder hem en av dessa killar hem till mig för ett one night stand, (Matthew) vilket jag inte hade något emot. Hemma hos mig så är vi alla ganska dyngraka och D och hennes one nighter besluter sig för att ha sex inne på badrummet, jag som redan är ganska full besluter mig för att dricka mer & när D och Matthew är klara så dricker jag mer med honom och tar shots, vid detta läge så har D redan somnat in inne på sovrummet.

Planen var att vi fyra, jag D, min andra tjejkompis & Matthew skulle sova i samma samma säng, min andra tjejkompis ligger redan och försöker sova och D sover så djupet så ingenting skulle väcka henne.
Jag ligger längst ut, Matthew i mitten och D bredvid honom och min vännina längst in i hörnet.
Jag försöker sova när jag känner hur Matthew börjar jucka på mig, jag gör ingenting utan låter han.
Hans händer börjar röra sig ned till mina trosor, och han sakta drar dem ned. Han börjar att fingra mig och stöttar sig långsamt in i mig, jag ställer mig upp och går ut till badrummet. Han stänger dörren till sovrummet och följer mig med in till badrummet, där har vi sex med varann....
D vännina som sov i samma säng som oss hörde oss inne på badrummet & blev väldigt sur på mig. Fick ett flertal sms av henne senare om hur jag kunde göra det, att det var äckligt av mig. Förståeligt.

Jag har aldrig gjort något sådant förut, och har verkligen beslutsångest.
Berättar jag det för D? Eller låter det vara? Hon kommer aldrig att träffa honom igen och det var ju ett one night stand....
Jag känner mig så äcklig & smutsig...

Vad tror ni om detta? Om det var du, vad hade du gjort?

Seriösa svar tack.
Citera
2017-05-23, 22:31
  #7
Medlem
psystamps avatar
Glöm vad jag skrev förut..
Har kollat lite dina inlägg.

Lilla stumpan! Snälla sök hjälp!
Det finns och det är inte skämigt!

Jag gjorde det och jag är superglad för det
Lovar dig.




QUOTE=Endinax|60800227]Hej!
Behöver lite rådgivning om detta. Jag vart ute igår med min kompis och en bekant till henne, tjejkompis. D kallar vi henne. Vi alla är i 21-års åldern.
Vi träffade på ett gäng amerikaner på baren vi hängde i, och dem var 22-23 år ungefär, riktiga collage frat boys om man säger så.

Men iallafall min tjejkompis D senare bjuder hem en av dessa killar hem till mig för ett one night stand, (Matthew) vilket jag inte hade något emot. Hemma hos mig så är vi alla ganska dyngraka och D och hennes one nighter besluter sig för att ha sex inne på badrummet, jag som redan är ganska full besluter mig för att dricka mer & när D och Matthew är klara så dricker jag mer med honom och tar shots, vid detta läge så har D redan somnat in inne på sovrummet.

Planen var att vi fyra, jag D, min andra tjejkompis & Matthew skulle sova i samma samma säng, min andra tjejkompis ligger redan och försöker sova och D sover så djupet så ingenting skulle väcka henne.
Jag ligger längst ut, Matthew i mitten och D bredvid honom och min vännina längst in i hörnet.
Jag försöker sova när jag känner hur Matthew börjar jucka på mig, jag gör ingenting utan låter han.
Hans händer börjar röra sig ned till mina trosor, och han sakta drar dem ned. Han börjar att fingra mig och stöttar sig långsamt in i mig, jag ställer mig upp och går ut till badrummet. Han stänger dörren till sovrummet och följer mig med in till badrummet, där har vi sex med varann....
D vännina som sov i samma säng som oss hörde oss inne på badrummet & blev väldigt sur på mig. Fick ett flertal sms av henne senare om hur jag kunde göra det, att det var äckligt av mig. Förståeligt.

Jag har aldrig gjort något sådant förut, och har verkligen beslutsångest.
Berättar jag det för D? Eller låter det vara? Hon kommer aldrig att träffa honom igen och det var ju ett one night stand....
Jag känner mig så äcklig & smutsig...

Vad tror ni om detta? Om det var du, vad hade du gjort?

Seriösa svar tack.[/quote]
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback