Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-25, 21:52
  #157
Medlem
Kobolds avatar
Vem är offret? Peka ut den personen! Lappen nämner ju inte ens kön, så vilket kön är den sexistisk emot? Tror den arga feministen att kvinnor inte kan sätta på män som är fulla? Lappen är en så kallad "double entendre", det vill säga ett skämt som har två tolkningar.
Citera
2017-05-25, 23:51
  #158
Medlem
Två månader tidigare satt hon på statsradion och hängde ut hela sin familj och delar av släkt över en dysfunktionell barndom.

Hon var rätt skön förut och jag tvivlar stort i att hon har några andra motiv i den här soppan annat än uppmärksamheten, tror knappt hon står för något av flosklerna hon hävt ur sig på senaste. Alla vill vi bara bli älskade..
Citera
2017-05-27, 08:30
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Men du kände dig lite klänkt ändå?

zTackash...

Är jag så? Tycker snarare att det är mest pinsamt vilka problem svenska män 2017 brukar ha. Men vad vet jag.
__________________
Senast redigerad av Granny-Smith 2017-05-27 kl. 08:32.
Citera
2017-05-27, 08:49
  #160
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Är jag så? Tycker snarare att det är mest pinsamt vilka problem svenska män 2017 brukar ha. Men vad vet jag.
Du har helt rätt, det där är mer du. Låt mig översätta det du säger här, så "alla" förstår.
Du tycker det är pinsamt att män nämner att de har problem 2017, när det fortfarande finns kvinnor som behöver all uppmärksamhet. Trots att vi redan har en feministisk regering, för kvinnlig överhöghet, feministisk akademia, feministisk media, feministisk indoktrinering i skolorna osv. Dvs, kan inte män bara hålla käften om att de fortfarande könsstympas för svenska skattemedel, tar livet av sig, totalt dominerar både uteliggeriet och dödsfallen på arbetsplatser, konstant förlorar i familjerättegångar och som default alltid blir av med sina barn, om inte mamman är exceptionellt olämplig samt saknar organisationer när de drabbas av fysiskt våld. Som att de får skylla sig själv, det är ändå bara män som slår andra män.
Som i Arboga eller http://www.expressen.se/nyheter/kvinna-haktad-for-mordforsok-pa-barn/nu senast i Falun. En nyhet som inte ens togs upp i SVT.
__________________
Senast redigerad av Pansarvecket 2017-05-27 kl. 08:52.
Citera
2017-05-27, 09:04
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du har helt rätt, det där är mer du. Låt mig översätta det du säger här, så "alla" förstår.
Du tycker det är pinsamt att män nämner att de har problem 2017, när det fortfarande finns kvinnor som behöver all uppmärksamhet. Trots att vi redan har en feministisk regering, för kvinnlig överhöghet, feministisk akademia, feministisk media, feministisk indoktrinering i skolorna osv. Dvs, kan inte män bara hålla käften om att de fortfarande könsstympas för svenska skattemedel, tar livet av sig, totalt dominerar både uteliggeriet och dödsfallen på arbetsplatser, konstant förlorar i familjerättegångar och som default alltid blir av med sina barn, om inte mamman är exceptionellt olämplig samt saknar organisationer när de drabbas av fysiskt våld. Som att de får skylla sig själv, det är ändå bara män som slår andra män.
Som i Arboga eller http://www.expressen.se/nyheter/kvinna-haktad-for-mordforsok-pa-barn/nu senast i Falun. En nyhet som inte ens togs upp i SVT.

Och bla, bla, bla och bla, bla, bla......... Jag jag vet.
För ett halvt år sedan dömdes min närmaste granna för pedofili. Ska jag nu utgå ifrån att alla svenska män är pedofila? Någon random överaktiv radikalfeminist har problem med någon random lapp på någon random diskmaskin. Är nu alla svenska kvinnor radikalfeminister? Svar: ja. Skulle svaret på en sån skit vara annorlunda, skulle det betyda att alla dessa okyssta, otvättade småpojkar bakom sina datorskärma får skylla sig själva att de inte får knulla. Och det är dock ett absolut NO GO!!!
Vem fan bryr sig om någon diskmaskin i Sverige?
Citera
2017-05-27, 09:17
  #162
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Och bla, bla, bla och bla, bla, bla......... Jag jag vet.
Det där är också så typiskt du.
Svara aldrig på mitt inlägg, utan välj lite snippets helt random, lite här och där, och gör en ordsallad av det.
Det låter så nyttigt och produktivt.
Citera
2017-05-27, 09:21
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det där är också så typiskt du.
Svara aldrig på mitt inlägg, utan välj lite snippets helt random, lite här och där, och gör en ordsallad av det.
Det låter så nyttigt och produktivt.
Nja du:

Och bla, bla, bla och bla, bla, bla......... Jag jag vet.
För ett halvt år sedan dömdes min närmaste granna för pedofili. Ska jag nu utgå ifrån att alla svenska män är pedofila? Någon random överaktiv radikalfeminist har problem med någon random lapp på någon random diskmaskin. Är nu alla svenska kvinnor radikalfeminister? Svar: ja. Skulle svaret på en sån skit vara annorlunda, skulle det betyda att alla dessa okyssta, otvättade småpojkar bakom sina datorskärma får skylla sig själva att de inte får knulla. Och det är dock ett absolut NO GO!!!
Vem fan bryr sig om någon diskmaskin i Sverige?
Redigera Rapportera Citera+ Citera
Idag, 09:17
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback