Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-21, 06:16
  #1
Medlem
Hej.
Har då dom senaste dagarna märkt att när jag har surfat på youtube eller dylikt så har jag "råkat" klicka på olika saker. Men det har visats sig att musen gör det av sig själv, märktes tydligare idag då det händer hela tiden. Samt även att den klickar bakåt så bara att göra denna post tog säkert en 5 minuter att göra, då den klickar mig bakåt hela tiden.

Jag har: scannat datorn efter virus med: Avast och Malwarebytes. Inget som dök upp.
Jag har: gått till enhetshanteraren och avinstalerat musen och startat om datorn men hjälpte inte heller.

Uppskattar hjälp innan jag kastar musen i väggen.
Citera
2017-05-21, 06:22
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tillverkare? Trådad eller trådlöst?
Citera
2017-05-21, 06:25
  #3
Medlem
Det är en zowie ec1 och den är trådad.
Citera
2017-05-21, 06:59
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Låter som förslitning. Har du provat enheten på en annan dator? Har du tillgång till en annan datormus så se efter om problemet ligger under enheten.
Citera
2017-05-21, 07:16
  #5
Medlem
Spelmöss generellt sett slits väldigt sällan "mekaniskt", brukar mest byta när ytan blivit för ful
Just rena måndags exemplar brukar visa sig första månaden.

Men är ts en person som klickar otroligt hårt så är det ju aldrig omöjligt .

Har du köpt den inom 2 år skulle jag reklamera efter tipset att testa på en annan dator.
Är den äldre så är det o bita i sura äpplet o köpa ny .
Citera
2017-05-21, 09:28
  #6
Medlem
Merwinnas avatar
Det är inte någon i din familj som har ställt in "idle" då? Att musen klickar av sig själv i ett visst spel, medan han/hon gör andra saker?
Citera
2017-05-21, 16:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Låter som förslitning. Har du provat enheten på en annan dator? Har du tillgång till en annan datormus så se efter om problemet ligger under enheten.

Nej har inte testat det än. Men ska se om det funkar.
Citera
2017-05-21, 16:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerdrickan
Spelmöss generellt sett slits väldigt sällan "mekaniskt", brukar mest byta när ytan blivit för ful
Just rena måndags exemplar brukar visa sig första månaden.

Men är ts en person som klickar otroligt hårt så är det ju aldrig omöjligt .

Har du köpt den inom 2 år skulle jag reklamera efter tipset att testa på en annan dator.
Är den äldre så är det o bita i sura äpplet o köpa ny .

Så hårt klickar jag nog inte men den kan nog va äldre än 2 år.
Citera
2017-05-21, 16:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är inte någon i din familj som har ställt in "idle" då? Att musen klickar av sig själv i ett visst spel, medan han/hon gör andra saker?

Ytterst minimal chans då bara jag har tillgång till datorn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback