Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-27, 16:46
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoodooX
Dom skiter ju i att skicka orders
Exakt!
Beställt från dem två ggr nu utan att dem har skickat en ändå order. Mailat fem ggr utan svar.
Citera
2018-04-30, 17:12
  #86
Medlem
Funkar inte på mig alls men jag har bara provat att köpa från två olika shoppar. Hade ungefär samma smak och samma utseende på pulvret från två helt olika shoppar med samma resultat = Inget infinner sig inga effekter inga rus jag blev trött efter dagens försök och dopaminmässigt kan man bli lite slöar i huvudet men inte sovtrött av på 4-fea sägs vara efterträdare till 4-FA (power) och kallas för att vara en serotogen drog håller inte måttet ett dugg. 100mg 170mg intagits utan någon droglika effekter alls.
Citera
2018-05-17, 06:50
  #87
Medlem
Solituders avatar
Drog väl i mig runt 2 gubbar 3fea fre-lör första ggn. Stimulerad, pratglad, snöade in på saker plus att jag även noddade till ibland och kunde sova på den. Dragit 600 mg sen igår runtv15 tillsammans med benso o inväntar lyrica och 4fea nu.
Citera
2018-06-01, 10:44
  #88
Medlem
Denna verkar klara sig undan klassningen. Jag tyckte den fungerade bra på egen hand. Ingen större skillnad mot 3fea. Blandat med 3fpvp blev det dock kramper och överhettning, serotoninsyndrom.
Citera
2018-06-01, 13:17
  #89
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Denna verkar klara sig undan klassningen. Jag tyckte den fungerade bra på egen hand. Ingen större skillnad mot 3fea. Blandat med 3fpvp blev det dock kramper och överhettning, serotoninsyndrom.

Nej, den blir klassad som hälsofarlig vara.

Att blanda amfetaminer med pyrrolidiner är inte alls att rekommendera. Skönt att du klarade dig.
Citera
2018-06-11, 17:50
  #90
Medlem
graffdatshits avatar
Tja! Stoppade precis in mitt dos i kylen, uppdelat i ettor och näve, insvept i den rosa påse som jag testade 4-fea ifrån sist.

Har nu beställt en g och hoppas på minst samma kvalle som sist, hur bra är den ifrån **inrikes?
Citera
2018-06-14, 12:57
  #91
Medlem
exisyphuss avatar
Ställer samma fråga som föregående talare – pendlar mellan denna från k.a.c. eller, för att jämföra äpplen och päron, 5-OH-PVP från rcinr. Hört att förstnämnda butik ska vara rätt svåra att kontakta och att lev kan ta tid, men vafan, de är ju billigare på denna också. Så, vad anser folket? OH eller FEA? Kac eller inr? Lifvet eller dödhen?

Kvallemässigt alltså.
__________________
Senast redigerad av exisyphus 2018-06-14 kl. 13:03. Anledning: korrigering
Citera
2018-06-26, 10:34
  #92
Moderator
Morfar-52s avatar
Denna substans är nu klassad som hälsofarlig. Säljare får därmed inte diskuteras i tråden, tänk på regel 1.01./mod
Citera
2020-09-02, 11:33
  #93
Medlem
Phobiazis avatar
Fick ett sample på denna från hc!

Inte särskilt stimulerande men väldigt stark empatogen effekt. Ligger nu efter 60min med en väldigt skön och harmonisk känsla i kroppen! Väldigt serotonergic.

Inget jag personligen söker, men gillade denna!
Citera
2020-09-09, 18:38
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Fick ett sample på denna från hc!

Inte särskilt stimulerande men väldigt stark empatogen effekt. Ligger nu efter 60min med en väldigt skön och harmonisk känsla i kroppen! Väldigt serotonergic.

Inget jag personligen söker, men gillade denna!
aiiiiiight dags å kicka igång denna tråden å se vad folk tycker om hc”s nya!! mitt är påväg

tror ni denna syns på urintest?
__________________
Senast redigerad av Siktarn 2020-09-09 kl. 19:09.
Citera
2020-09-09, 20:50
  #95
Medlem
Hc's är laglig lr?
Citera
2020-09-11, 23:35
  #96
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigbertil
Hc's är laglig lr?
nej, klassad som hälsofarlig, dock inte lika höga straff som narkotika.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback