Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-11, 20:51
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
En tripp rapport från reddit
https://www.google.se/amp/s/amp.redd...report_180_mg/

180mg för ett rus?
Sen 400kr för ett G.
Då hoppas vi att det är bra dag i detta..
Citera
2017-11-11, 21:51
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benga
180mg för ett rus?
Sen 400kr för ett G.
Då hoppas vi att det är bra dag i detta..

180mg för ett rus om du är en tjej på 53kg.. Testar nog 3-FEA först :-)
Citera
2017-11-16, 12:34
  #15
Medlem
Nu har jag beställt en halvgubbe så det får bli ett test i helgen.
Hoppas den inte går för hårt på serotoninet och mer på dopaminet. Sen kommer den nog göra precis det.

Verkar som substanser med fluor på 4an går hårdare på serotoninet och med fluor på 3an går mer på dopaminet.


Som ni ser är mina kunskaper inom detta väldigt begränsade för att säga det snällt
Citera
2017-11-17, 21:25
  #16
Medlem
lindberg88s avatar
beställde precis en halv gubbe jag å, nyfiken som man är! å en gubbe cc mix att ha å landa på =) återkommer med recension om postnord gör sitt jobb för en gångs skull.
Citera
2017-11-27, 23:46
  #17
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hur är denna? En polare till har beställt från cc och han får väl sitt i morgon tror jag blir att testa då. Men den här är väl ganska lik 3-FEA eller? 3-FEA var riktigt fin tycker jag om man tar den med uppehåll.
Citera
2017-11-28, 00:24
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hur är denna? En polare till har beställt från cc och han får väl sitt i morgon tror jag blir att testa då. Men den här är väl ganska lik 3-FEA eller? 3-FEA var riktigt fin tycker jag om man tar den med uppehåll.
Den här substansen går väldigt hårt på serotoninet så det ger ett rus väldigt likt mdma. Körde ungefär 500 mg på en period av 12 timmar. Väldigt dumt att återdosera då jag inte fick någon effekt av det förutom den centralstimulerande effekten. 1 vecka senare är jag fortfarande inte helt återställd.
Citera
2017-11-28, 04:08
  #19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123123123
Den här substansen går väldigt hårt på serotoninet så det ger ett rus väldigt likt mdma. Körde ungefär 500 mg på en period av 12 timmar. Väldigt dumt att återdosera då jag inte fick någon effekt av det förutom den centralstimulerande effekten. 1 vecka senare är jag fortfarande inte helt återställd.

Okej, nice om den är lik mdma. Det blir spännande att testa denna.
Citera
2017-11-28, 04:23
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Okej, nice om den är lik mdma. Det blir spännande att testa denna.
Börja med låg dos och var försiktig. Blev helt borta på typ 150 mg på tom mage.
Citera
2017-11-28, 14:34
  #21
Medlem
är det kåtslag på denna?
Citera
2017-11-29, 01:40
  #22
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123123123
Börja med låg dos och var försiktig. Blev helt borta på typ 150 mg på tom mage.

Jo, jag ska ta det försiktigt. Verkar vara dunder det här som jag förstår det. Bättre än 3-FEA antar jag att det är då?
Citera
2017-12-03, 00:44
  #23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Min polare bjöd mig på några linor 4-FEA och jag fick bara ett obehagligt mående. Gick hem efter en stund. Öppnade en öl och drack den tittade lite på tv och sedan somnade jag Men andra ord så var det dåligt. Hade tagit lite subutex samma dag, men det var typ 15 timmar innan.
Tycker denna suger som fan, tur att det var polaren som betalade det hela.
Tycker att 3-FEA var betydligt bättre, då den ändå funkade någorlunda, men fyran är helt värdelös, fan ta mig om man somnar på stimulanter så är de värdelösa.
Citera
2017-12-04, 16:22
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Min polare bjöd mig på några linor 4-FEA och jag fick bara ett obehagligt mående. Gick hem efter en stund. Öppnade en öl och drack den tittade lite på tv och sedan somnade jag Men andra ord så var det dåligt. Hade tagit lite subutex samma dag, men det var typ 15 timmar innan.
Tycker denna suger som fan, tur att det var polaren som betalade det hela.
Tycker att 3-FEA var betydligt bättre, då den ändå funkade någorlunda, men fyran är helt värdelös, fan ta mig om man somnar på stimulanter så är de värdelösa.

Brukar vara lätt att somna på serotonerga stimulanter ju. Men har ej prövat denna(och skippar nog pga det går ej att fylla på).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback