Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2020-09-12, 08:52
  #97
Avstängd
Dagsböter om någon ens orkar åtala för det. Min uppfattning är att dom lägger ofta ner dom utredningarna för straffet är för lågt. Det finns fängelse upp till 1år på straffskalan men det är bara relevant för hälsofarliga fentanyler och containerar fulla med hälsofarligt (om man skulle tänka sig att högsta straffet är likvärdigt synnerligen grovt narkotikabrott i mängd)
Citera
2020-12-16, 18:19
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Fick ett sample på denna från hc!

Inte särskilt stimulerande men väldigt stark empatogen effekt. Ligger nu efter 60min med en väldigt skön och harmonisk känsla i kroppen! Väldigt serotonergic.

Inget jag personligen söker, men gillade denna!

Körde du oralt eller nasalt? Hur länge varade det för dig och hur var det efteråt?
Citera
2021-01-14, 21:35
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Fick ett sample på denna från hc!

Inte särskilt stimulerande men väldigt stark empatogen effekt. Ligger nu efter 60min med en väldigt skön och harmonisk känsla i kroppen! Väldigt serotonergic.

Inget jag personligen söker, men gillade denna!

Vilken dos körde du?
Citera
2021-01-29, 18:57
  #100
Medlem
Tog 200mgförst och det var skônt sen tog jag 700mgtvå dagar senare och toleransen var sån att inget hände knappt
Citera
2021-01-29, 20:26
  #101
Medlem
Spolade något gram utav denna länge sedan då jag hade ett långt uppehåll på droger så jag spolade allt, men ångrar att jag gjorde det med denna. Var mysig mild eufori, serotonerg effekt. Inte uppiggande alls.
Men kan passa bra att mysa kanske, speciellt i kombination med annat tänker jag.
Citera
2021-02-05, 22:30
  #102
Medlem
Körde200mgidag och tänkte köra 250mg imorgon.. Kommer det ens ha nān verkan eller är tolleransen redanoch förstör?

Hur ligger det till med tolerans?
Citera
2021-02-14, 00:11
  #103
Medlem
Tog 4-fea 200mg just igår och Känner fortfarande av eftereffekt... Är Det fqrligt Eller dåligt av mig att inta maoi idag och framöver?
Citera
2021-03-25, 14:38
  #104
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therobot
Vilken dos körde du?

Sent svar så jag minns inte, men de andras doseringar känns troligt!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback