Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-20, 19:22
  #1
Medlem
Hur påverkar inderal (betablockare) ett MDMA rus om de tas med 14-15h mellanrum?
Citera
2017-05-20, 19:42
  #2
Medlem
Tryckkokarens avatar
Ingenting. Betablockerare sänker blodtrycket och MDMA frisätter seratonin.
Citera
2017-05-20, 20:50
  #3
Medlem
Så det finns inga risker med den kombinationen mao? Hade för mig att jag läst någonstans att man skulle undvika det men kan ju såklart ha fel
Citera
2017-05-20, 22:41
  #4
Medlem
Jag vet att amfetamin och Inderal är livsfarligt. Kan inte uttala mig om MDMA och Inderal dock.
Skulle inte våga det i alla fall.
Citera
2017-05-20, 23:22
  #5
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Ska inte vara någon större fara enligt denna länk:


https://www.reddit.com/r/Drugs/comme...pranolol_mdma/
Citera
2017-05-21, 01:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ybx
Jag vet att amfetamin och Inderal är livsfarligt. Kan inte uttala mig om MDMA och Inderal dock.
Skulle inte våga det i alla fall.

Varför livsfarligt? Jag har tagit en tia inderal när amfetaminet börjar gå ur och det enda som finns kvar är en obehagligt hög puls. Har aldrig haft några problem. Och inderal måste väl ändå vara snällare än alla benzo som folk trycker i sig till höger och vänster?
Rätta mig gärna om jag har fel. Men ibland kan man ju få ett jäkla påslag och en obehaglig hjärtklappning som är slitsamt för kroppen, att då ta en inderal mildrar ju problemet och leder till en trevligare upplevelse.
Men jag anser att man bör ha provat inderal innan man provar det ihop med andra droger (för att veta hur kroppen reagerar på det) så man inte börjar poppa piller utan att veta vad man gör. Då kan det bli tokigt.
Citera
2017-05-21, 05:46
  #7
Medlem
Jag kommer inte ta MDMA och inderal samtidigt utan det är med 14-15h mellanrum.
Inderal brukar hålla i sig 4-6h för mig, alltså den effekten man är ute efter.
Inderal ska även tas 2ggr/dag om man har problem med hjärtat.
Jag tar det mot nervositet inför en redovisning, och så en ganska låg dos.
Citera
2017-05-21, 07:32
  #8
Medlem
jagboffades avatar
Verkar som att du e redos att ta risken oavsett.

Sålänge det är rena mdma kristaller du ska smälla i det så ör det noll problem.

Ska du ta partypiller så använd ex test så de inte innehåller något meta eller rent AMF. Då det kan bli obehagligt för hjärtat.
Citera
2017-05-21, 08:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagboffade
Verkar som att du e redos att ta risken oavsett.

Sålänge det är rena mdma kristaller du ska smälla i det så ör det noll problem.

Ska du ta partypiller så använd ex test så de inte innehåller något meta eller rent AMF. Då det kan bli obehagligt för hjärtat.

Lite så är det ... har beställt en Ez snabbtest för att verifiera att det är just MDMA och inget annat.

Men som jag fattat testet så ska det bli svart/lila om det innehåller MDMA men det kan väll fortfarande innehålla andra substanser också? Alltså MDMA och amfetamin och blir ändå svart/lila?

Nu är det inköpt av illusionen på FS så tror nog att det är legit produkt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback