Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-20, 09:55
  #1
Medlem
Jag har tagit ritalin 60 mg IV och lösning var ren och fin. Fick träff men venen är tunn och ärrad så stack nog igenom innan jag drog tillbaka lite och bra svar inom kort. Kändes helt ok men så la jag mig ner och handen var våt av vätska, alltså droppar även underarmen blev klibbig.

Fick en värmekänsla i ländryggen när det slog på och så brukar det inte kännas

Vad hände?
Det pirrar lite och lite kall om handen.

Lägger in bilder på armen och jag kan inte se att det ser konstigt ut. Handen vill svullna och de blir fuktigt när jag inte har den i högläge
Tills vidare hoppas jag innerligt att inget mer händer..

https://imgur.com/a/hrEWf


https://imgur.com/a/kHv39
__________________
Senast redigerad av MsManicPanic 2017-05-20 kl. 09:57. Anledning: Tillägg
2017-05-20, 10:23
  #2
Medlem
Jag kom att tänka på att jag kanske träffat en ytlig artär på vägen, kom ju ljust blod innan jag fick riktigt svar som ju är mörkrött.
Lite konstigt. Kanske riskpade till lite.?

kan det röra sig om ca 600mg metylfenidat på ett dygn och det är extremt mycket men tar nästan dagligen och brukar bli ganska mycket rätt ofta men bara 60 iv. Försöker att sluta skjuta för det är ju riskabelt och pajar kärlen ordentligt...
2017-05-20, 13:23
  #3
Medlem
Nu har jag ingen aning om vad som kan ha hänt, skriver mest för att ge dig en komplimang kring bilderna. Bra färger och ljussättning.

Ont. Hur mår du nu? vilken tid satte du dosen? några andra känningar i bröstet eller feber?
2017-05-20, 17:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Nu har jag ingen aning om vad som kan ha hänt, skriver mest för att ge dig en komplimang kring bilderna. Bra färger och ljussättning.

Ont. Hur mår du nu? vilken tid satte du dosen? några andra känningar i bröstet eller feber?

Tror han njuter av sin rus, vi får vänta tills han kraschar. Själv tycker jag om ritalin mer än adderall eller andra liknande.
2017-08-05, 23:08
  #5
Medlem
Längesen nu men höll upp med att köra iv länge länge.. otäckt när kroppen säger ifrån! Och nej jag njöt inte av nåt rus. Blev riktigt rädd och få fick mig en tankeställare
2017-08-13, 23:09
  #6
Medlem
b03s avatar
Hmm just när jag brukade skjuta ritalin hade jag en fixering att ALDRIG ta under 200mg i en panna för annars var de inte värt det (enligt eget tycke) standard sätter ja en 300mg panna men har vart Å nosat på 400mg oxå ett par gånger då jag körde som hårdast.


Finns ju fan inget bättre än en 220-320mg panna bara man har ett riktigt ordentligt svar sen (för mig optimala) nålen en blå annars gärna större men blå gör det den ska göra gäller bara att damma i sig fort utav bara helvette tycker jag då det ger en kick i kicken det värmer från tårna upp i skallen som blir något snurrig små små hallisar i form av att de ser ut att röra på sig i lite olika former rinnandes i olika färger som tetris på nå sjukt vis är nog den närmsta beskrivningen rent bildligt sen jävlar får ja sitta å flämta i ca 5-10min innan jag har andats ut och med skakiga händer börjar rengöra verktygen.
Mår bättre än en kung i detta förvirrade upp hajpade sköna rus som fortfarande efter 20min nästan slår som vågor i hela kroppen å man får nästan på minna sig själv om att andas normalt - fylla lungor å mage med luft för ja blir lätt å kippa efter andan å kommer på mig själv försöka slappna av då ja blir nå djävulskt spännd i både nacke å rygg så skulle säga att efter mortling häller ja över "pulvret" efter kulorna i ett snapps glas lr hyffsat likadan behållare dör att sedan låta det mesta av lösningen sjunka till botten så man ser pulvret å vattnet blivit 2 skickt. Därefter suger ja upp så mycket de går av de genomskinliga vattnet utan att få med bindemedel för att sen lägga på ett filter på den geggiga mässan som e kvar å filtrera upp resten. Steg 3 : sprutar ut allt i ett andra snapsglas och sköljer ren sprutan för att sedan ta nytt filter och därmed göra den sista filtreringen så lösningen är så gott som glasklar (egen observation) är att det känns 10ggr lindrigare å snällare mot både vener å kroppen nu i detta fall musklerna som blir så stela å krampar nästan, svårt att andas normalt utan att behöva tänka konstant på att inte glömma ta nästa andetag haha blir så ja nästan håller andan omedvetet... men den ruschen slår allt annat ja någonsin provat dock mår ja endast bra på skiten under skjutsen och sen om jag får lägga mig i ca 60min å bara andas å "njuta" av hur de fortsätter skjutsa men avtar mer å mer tills ångesten och tomheten är ett faktum då vill ja bara fylla på lr kasta i mig minst 4 xanor för att man inte ska känna sig som en hund med svansen mellan benen haha bäst av allt är att efter en sån redig panna och all jävla ångest som medföljer när skiten ska ur gör att ja kan begränsa detta till ca max 1gång i månaden vilken är förbannat bra för egen del att de negativa överväger de positiva då det varar så kort tid i jämförelse me hit man mår när skiten e på väg ur.... mår dock mkt bättre efter om ja tatt 200mg jämfört med 3-400 då man verkligen får en resa som inte e av denna jord men kraschen är nå brutalt värre på högre doser dock. När ja kör rita kan venen ja satt nålen k bli smått smått hård men inge svullen... svårt å beskriva men ibland kan ja höra/känna lösningen vandra från underarmen/vecket upp i axeln å i vissa fall ändå ner i vaden men de e sån rusch så ja föredrar att vara själv när det färgar på så där djävulskt som de gör om inte nån hjälper mig sätta de e nog de bästa om man känner nån kunnig så säger man bara kör så jävla snabbt de bara går å sen Flyyyyyger man hahahaha. Rekommenderar dock ej att göra detta ÖHT då jag tidigare fått 1 infektion i både vänster å höger arm samtidigt... har en nu i vänster arm som börjar lägga sig då jag börjat käka heracillin mot infektion då jag sist fick det var endast 6mån sen... så nu tror ja de blir jävligt lugnt med krossade kulor från medikinet/ritalin för 1177 sa att om man en gång fått infektion sänker det tröskeln för att få det igen däremot riktigt pulver Som amfetamin har detta ALDRIG hänt under ca 10års tid med sprutmkssbruk varje dag som regel... :-/ jaja smått larmad skönt å skriva men var försiktig med tabletter av alla dess former om de ska rakt in i blodet de ökar risken för komplikationer! Mvh B03
2017-08-14, 03:27
  #7
Medlem
har slutat slå , saknar de när man läser sånna här trådar
2018-12-28, 12:50
  #8
Medlem
Drar i gång tråden igen om det går.

Om det är första gången man provar Ritalin 10,or. Hur många (ca) tar man för att känna nåt och till hur mycket vätska?
Kör vanligt amfetamin IV för tillfället. Men kanske ha Ritalin som lite back-up när det är torka.

Tacksam för svar
Mvh
2018-12-28, 13:23
  #9
Moderator
Morfar-52s avatar
Låser denna och hänvisar till: (FB) Den Nya IV Tråden För Alla CS-droger

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback