Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-20, 02:04
  #1
Medlem
FiffelMonas avatar
Tja! Jag är på jakt efter en ny ryggsäck då jag glömde den på ett tåg för nån månad sen. Jag har haft Eastpak de senaste åren, ofta en svart. Men den jag är ute efter nu vet jag inte vad det är för märke. Jag har dock sett folk på stan ha sån på sig och jag tycker att de är snygga och ser sköna ut. Ni kanske tycker det är töntigt att ha ryggsäck när man är äldre än 10 år men det sliter jag i, tycker det är riktig praktiskt att ha, framför allt nu på sommaren.

http://imgur.com/a/AHHqZ så ser dem ut. Jag vet inte varför jag inte bara frågade personen vart han hade köpt den

Tack på förhand! Är glad för all info
Citera
2017-05-20, 02:19
  #2
Medlem
Det är en Vans VEER ryggsäck. Du får söka själv.
Citera
2017-05-20, 03:20
  #3
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denavtrubbade
Det är en Vans VEER ryggsäck. Du får söka själv.
Tusen tack! Jag var rädd att det skulle vara något dyrare märke, Van brukar väl vara ganska billigt.

Och jag kan såhär i efterhand inte förstå varför jag tog ett kort istället för att bara fråga, men men alla sätt är bra förutom dom dåligam eller nåt
Citera
2017-05-21, 15:37
  #4
Medlem
Är inte ens Vans veer? Ser ut som väskan typ 50% av alla på gymnasiet hade, vet inte märket, inte speciellt snygg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback