Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-20, 22:46
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Så är det, utan tvekan.

Nu vill jag inte påstå att jag nödvändigtvis "hatar" kvinnor, men jag kan helt ärligt till 100% säga att jag stör mig mer och mer på dom.

Som yngre älskade jag tjejer/flickor, jag gillade att bjuda på saker och vara en "gentleman", då de är mindre och svagare än mig kände jag en stark naturlig drift till att ta hand om dom, finnas där, skydda dom etc.

Desto längre tiden går, desto mer feminist-skit jag hör om i samhället, desto mer gnäll om "privilegade män" samtidigt som kvinnor LEVER LOPPAN på den sexuella markaden, desto fler män som blir utslagna i samhället, desto fler som tar självmord och desto mer BITCHIGHET jag märker hos den svenska kvinnan - vilket är ett direkt resultat av feminismen - desto bittrare och bittrare blir jag mot detta kön, i alla fall den svenska kvinnan.

Det merapi och handla galna hjärntvättade feminister inte förstår är att feminism bara är en del av marxism vilket infördes i väsländska samhällen för att skapa splittringar mellan vita män och kvinnor - och ja, det fungerar, ypperligt, det är det systemet är utformat för - män det är väldigt få av oss som har den analytiska kapaicteten att se helheten i systemet och vad som försigår, allra minst kvinnor som i regel är väldigt dåliga på att se saker och ting från någon annans ögon än deras egna.



Kan du förklara för mig hur x miljoner indiskor "lever loppan" sexuellt?
eller pakistanier, afghanskor, sudaneser etc etc?
eller de kanske är de ca 200 miljoner flickor och kvinnor som just nu går omkring på klotet och som blivit könstympade som lever sitt "loppliv" sexuellt? hmm?
eller kivnnorna i Kongo? som lever i värsta våldtäktshålan i världen just nu bredvid sina systrar
i sydafrika? Många små flickspädbarn som levt "loppan" där du med förblödningsdöd som följd

https://thinkprogress.org/babies-are...i=677050245087
Citera
2017-05-20, 22:54
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kan du förklara för mig hur x miljoner indiskor "lever loppan" sexuellt?
eller pakistanier, afghanskor, sudaneser etc etc?
eller de kanske är de ca 200 miljoner flickor och kvinnor som just nu går omkring på klotet och som blivit könstympade som lever sitt "loppliv" sexuellt? hmm?
eller kivnnorna i Kongo? som lever i värsta våldtäktshålan i världen just nu bredvid sina systrar
i sydafrika? Många små flickspädbarn som levt "loppan" där du med förblödningsdöd som följd

https://thinkprogress.org/babies-are...i=677050245087

Han pratar om svenska kvinnor som njuter av sin ungdom innan de inte har något värde längre för gentlemenen.
Citera
2017-05-21, 00:34
  #27
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kan du förklara för mig hur x miljoner indiskor "lever loppan" sexuellt?
eller pakistanier, afghanskor, sudaneser etc etc?
De förökar sig mer än vi. Så vet vi att de har sex. Om de lever loppan är en barnslig fråga. Svaret vore helt omöjligt att översätta till ditt språk. Ett förslag är att kolla dina privilegier jämfört med vem som helst av dem du nämner. Ditt liv har vi varit med och påverkat. Inte deras.
Citat:
eller de kanske är de ca 200 miljoner flickor och kvinnor som just nu går omkring på klotet och som blivit könstympade som lever sitt "loppliv" sexuellt? hmm?
Faktafel. Jag är inte förvånad. Enligt Unicef är det runt 2 miljoner per år och kraftigt sjunkande som könsstympas i världen och de är samlade till Afrika och Mellanöstern. Traditionerna är flera tusen år gamla. Ungefär lika gamla som de manliga omskärelserna från samma trakter. Syftena är också ungefär samma. När man använder Socialstyrelsen som källa får man träff på det ena men inte på det andra. Varför kanske du kan svara på. Siffran på hur vanligt det är på män är enligt WHOs uppskattning 664,500,000. Siffran är dessutom ökande.
Citat:
eller kivnnorna i Kongo? som lever i värsta våldtäktshålan i världen just nu bredvid sina systrar
i sydafrika? Många små flickspädbarn som levt "loppan" där du med förblödningsdöd som följd

https://thinkprogress.org/babies-are...i=677050245087
Sverige är bortsett från Lesotho i Sydafrika en större våldtäktshåla.
Värre än så blir det inte, så sluta snacka skit om krigshärjade Kongo. Där händer värre saker.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback