Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2022-09-19, 21:25
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Har velat ligga flera gånger i veckan sedan nedre tonåren. 52 år idag och sexdriften är densamma.

Bättre kvalitet på senare år pga erfarenhet men könsdriften är densamma. Varierar lite efter menscykeln dock så jag har några dagar per månad då jag är mindre kåt.

Vill de jämnåriga männen knulla då?
Citera
2022-09-19, 21:34
  #62
Medlem
Jag har alltid hört att äldre tjejer 40+ är som kåtast.
Citera
2022-09-20, 10:00
  #63
Medlem
Nedomanskys avatar
Kvinnor vill knulla som mest när de agnar den nya mannen på kroken, detta oavsett ålder...
Citera
2022-09-20, 10:08
  #64
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Har velat ligga flera gånger i veckan sedan nedre tonåren. 52 år idag och sexdriften är densamma.

Bättre kvalitet på senare år pga erfarenhet men könsdriften är densamma. Varierar lite efter menscykeln dock så jag har några dagar per månad då jag är mindre kåt.
Vilka kvinnor har mens när de är 52? Din dumma jävla lögnare!
Citera
2022-09-20, 18:52
  #65
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackkloaken
Vilka kvinnor har mens när de är 52? Din dumma jävla lögnare!

Vi är många 50+ kvinnor som fortfarande är fertila precis som det finns kvinnor under 45 år som kommer i klimakteriet i förtid.

Tro mig, skulle gärna vara där men den årliga gynkontrollen visade att jag fortfarande måste använda preventivmedel.

Puberteten styrs inte heller av individens ålder utan varierar.
Citera
2022-09-20, 18:54
  #66
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Vill de jämnåriga männen knulla då?

Den jag träffar är bara några år yngre och hans sexdrift matchar min.
Citera
2022-09-20, 20:36
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Kvinnor vill knulla som mest när de agnar den nya mannen på kroken, detta oavsett ålder...
ja, det här stämmer.
Citera
2022-09-20, 21:25
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malkvarnen
Jag har alltid hört att äldre tjejer 40+ är som kåtast.
Instämmer till fullo på den.
Citera
2022-11-19, 01:18
  #69
Medlem
Varierar självklart väldigt mycket! Men över lag är jag rätt säker på att de flesta kvinnor är kåtare senare än män. Jag är helt klart högre sexdrift nu efter att jag fyllt 40 (49 nu). Sexet är oftast mycket bättre också, antagligen för att jag vet vad jag vill ha. Men minns också hur killar var fokuserarde på sig själva i ung ålder. Inget jag saknar!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback