Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-19, 03:50
  #1
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Hej, ursäkta en agressiv trådstart. Men tjejer? Har ni ingen stil? Ingen klass? Vart tog stay ups vägen? Jag måste säga att strumpbyxor är riktigt avtändande. Det får er att framstå av lägre klass. Stay ups är det självklara valet för en kvinna med självrespekt och klass. Diskussionsunderlaget är, varför har ni inte stay ups tjejer, varför envisas ni med Strump(puke)byxor? Jag skickade nyligen hem en tjej som hade svarta strumpbyxor med vanliga strumpor över, då jag helt enkelt inte kunde bli hård efter att ha sätt det. Så varför har ni inte stay ups? Berätta!
Citera
2017-05-19, 04:24
  #2
Medlem
Kan ha något att göra med att det är svinkallt i Sverige typ 9 dagar av 10?
Citera
2017-05-19, 06:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denavtrubbade
Kan ha något att göra med att det är svinkallt i Sverige typ 9 dagar av 10?

Exakt. Vi har kläder för att främst hålla oss varma. Inte för att tillfredsställa ts sexuellt. Sen kan jag sägs att förutom kylan så kan stayups också få för sig att bli dropdowns... mindre kul när man känner att dom börjar hasa ner.

Nä tycker du att strumpbyxor är så vidriga så tänk dig för, tänk om tjejer skulle tycka dina brallor var lika hemska och kräva att du gick omkring med rumpan bar......
Citera
2017-05-19, 07:03
  #4
Medlem
Ja du Svenska tjejer saknar en del elegans tyvärr...
Citera
2017-05-19, 07:40
  #5
Medlem
Svenska tjejer har ingen stil eller elegans. Åk till Ryssland, Rumänien Polen Ukraina etc så ska ni få se på riktiga kvinnor.
Citera
2017-05-19, 07:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiamantTjuven
Hej, ursäkta en agressiv trådstart. Men tjejer? Har ni ingen stil? Ingen klass? Vart tog stay ups vägen? Jag måste säga att strumpbyxor är riktigt avtändande. Det får er att framstå av lägre klass. Stay ups är det självklara valet för en kvinna med självrespekt och klass. Diskussionsunderlaget är, varför har ni inte stay ups tjejer, varför envisas ni med Strump(puke)byxor? Jag skickade nyligen hem en tjej som hade svarta strumpbyxor med vanliga strumpor över, då jag helt enkelt inte kunde bli hård efter att ha sätt det. Så varför har ni inte stay ups? Berätta!
Kära TS! Du kommer att upptäcka svaret på din fråga om du går med ett par stay-ups en dag. De sär väldigt obekväma.
Citera
2017-05-19, 07:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiamantTjuven
Hej, ursäkta en agressiv trådstart. Men tjejer? Har ni ingen stil? Ingen klass? Vart tog stay ups vägen? Jag måste säga att strumpbyxor är riktigt avtändande. Det får er att framstå av lägre klass. Stay ups är det självklara valet för en kvinna med självrespekt och klass. Diskussionsunderlaget är, varför har ni inte stay ups tjejer, varför envisas ni med Strump(puke)byxor? Jag skickade nyligen hem en tjej som hade svarta strumpbyxor med vanliga strumpor över, då jag helt enkelt inte kunde bli hård efter att ha sätt det. Så varför har ni inte stay ups? Berätta!
Lille pojk. Din bristande potens kan bara du äga, lägg det inte på någon annan och dina påhittade värderingar bör du ansvara för, det är patetiskt att du kräver att någon skall ändra på sig vara för att tillfredsställa dina fantasier.
Tanken har aldrig slagit dig att det är dig som det är fel på? När du har växt upp och blivit en man så kanske din grandiosa självbild också har mognat. Fast du kanske bara ha föreläst dig på Silverbjälke.
Citera
2017-05-19, 08:04
  #8
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Exakt. Vi har kläder för att främst hålla oss varma. Inte för att tillfredsställa ts sexuellt. Sen kan jag sägs att förutom kylan så kan stayups också få för sig att bli dropdowns... mindre kul när man känner att dom börjar hasa ner.

Nä tycker du att strumpbyxor är så vidriga så tänk dig för, tänk om tjejer skulle tycka dina brallor var lika hemska och kräva att du gick omkring med rumpan bar......
Ja men är det så mödosamt att åtminstonde ha lite klass nu när det är sommartider. Dropdown problemet åtgärdas med strumpband, men du har väl aldrig rört ett par stay-ups så hur ska du veta det.
Citera
2017-05-19, 08:07
  #9
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Lille pojk. Din bristande potens kan bara du äga, lägg det inte på någon annan och dina påhittade värderingar bör du ansvara för, det är patetiskt att du kräver att någon skall ändra på sig vara för att tillfredsställa dina fantasier.
Tanken har aldrig slagit dig att det är dig som det är fel på? När du har växt upp och blivit en man så kanske din grandiosa självbild också har mognat. Fast du kanske bara ha föreläst dig på Silverbjälke.
Förstod absolut ingenting av ditt lilla stycke. Och nej det är inte bara för att tillfredställa mig även om det är essentiellt, det är för oss alla (ni?) kvinnor borde bära stay-ups, det handlar om respekt både för sig själv och andra män. Ingen vill ta i era svettiga strumpbyxor från HM. Pojk? Ditt fnask, du bär strumpbyxor och har endå mage att kalla mig för pojk... bristande potens? Kom hit och prova.
Citera
2017-05-19, 08:19
  #10
Medlem
För att jag inte passar i stay-ups.

För övrigt har jag inte strumpbyxor heller. Obekvämt!
Citera
2017-05-19, 08:36
  #11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Nä det är inte classy, tycker det känns slampigt. Bara sett det på öststatshoror... heltäckande strumpbyxor ska det vara om man har kort kjol eller klänning. Barbent om fållen går till knäna eller nedanför. Höga klackar på det. Det är snyggt!
Citera
2017-05-19, 08:50
  #12
Medlem
MelPoomenes avatar
Märkligt att mänskligheten har lyckats reproducera sig helt utan ditt kink i hundratusentals år bara så där helt utan klass och stil. Såklart är tjejer satta här på jorden för att trippa runt i stay-ups så att du och din guda benådade potens ska penentrera dem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback