Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-24, 15:50
  #121
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Jävligt lack, det rimliga hade ju (tycker jag) varit att ha releasen tidigt på dagen så att folk kan slussas in eftersom, och då slippa jätteköer när vi som jobbar kommer hem och vill spela. Nu är jag så pass luttrad med sånt här att jag tog min semesterdag i morgon istället för idag, men är säkert gott om folk som sitter hemma och är tokiga över att dom lika gärna hade kunnat gå till jobbet

Ja jag antar att det ska vara samma tid för hela världen, så för amerikanarna så släpps det väl "på datumet" och då får vi vänta till kvällen eftersom vi kommer in långt tidigare än dom pga hur vi ligger till med tidszonerna annars. Borde vara snällare för deras servar med om spelet öppnar direkt den 24e för alla kommer in allt eftersom.
Citera
2017-10-24, 21:38
  #122
Medlem
Fenjal888s avatar
Jag kan inte ställa in "controls" på numlockknapparna. Någon som lyckas? Jag är vänsterhänt och är ju helt jävla körd utan numlockknapparna.

Not.
Ja, numlock är på.

(Det fungerade på betan)

Not 2.
"Toggle crouch" fungerar (på vissa tangenter) men "hold crouch" händer det inget med.


???????

Är detta något skämt till halvfärdigt bajsspel?
__________________
Senast redigerad av Fenjal888 2017-10-24 kl. 21:55.
Citera
2017-10-24, 22:52
  #123
Medlem
Lurigfaxs avatar
Riktigt skönt spel so far. När man lirade Destiny 1 på PS4 trånade man att det skulle komma till PC nån gång och det fungerar fan bättre än vad jag föreställde mig.
Citera
2017-10-25, 20:17
  #124
Medlem
enlevandemans avatar
Destiny 1 var det tråkigaste spel jag spelat. Är Destiny 2 värt att köpa då? Kostar ju trots allt femhundra jävla kronor. Kommer man lira mer än 100 timmar?

Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag kan inte ställa in "controls" på numlockknapparna. Någon som lyckas? Jag är vänsterhänt och är ju helt jävla körd utan numlockknapparna.

Not.
Ja, numlock är på.

(Det fungerade på betan)

Not 2.
"Toggle crouch" fungerar (på vissa tangenter) men "hold crouch" händer det inget med.


???????

Är detta något skämt till halvfärdigt bajsspel?

WTF, skojar du? Då håller jag mig borta isf.
Citera
2017-10-26, 23:13
  #125
Medlem
dovAkins avatar
Känns exakt som samma spel som 1:an? Är iofs bara lvl 14
Citera
2017-10-27, 05:40
  #126
Medlem
KattPerssons avatar
Har aldrig spelat ettan. Spelar nu tvåan på pc, men det jag inte fattar är vad i hela fan gör andra människor i vårat uppdrag när vi spelar en strike på 3 pers? Gör vi något fel?
Citera
2017-10-27, 16:25
  #127
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Har aldrig spelat ettan. Spelar nu tvåan på pc, men det jag inte fattar är vad i hela fan gör andra människor i vårat uppdrag när vi spelar en strike på 3 pers? Gör vi något fel?

Det är för att det är andra folk på den planeten och striken använder en del av public space. Till exempel Pyramidion-striken, spawnar du på den så spawnar man i Repture, skulle det då vara personer där i "public space" skulle ni se dom och dom er osv. Men så fort ni kommer "in i striken" så kommer ni bara se dom i ert egna fireteam. Som Bungie själva kallar det så är det en "shared-world shooter" så det är absolut inget konstigt att stöta på andra människor, även i samband med strikes.
Citera
2017-10-27, 21:45
  #128
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Det är för att det är andra folk på den planeten och striken använder en del av public space. Till exempel Pyramidion-striken, spawnar du på den så spawnar man i Repture, skulle det då vara personer där i "public space" skulle ni se dom och dom er osv. Men så fort ni kommer "in i striken" så kommer ni bara se dom i ert egna fireteam. Som Bungie själva kallar det så är det en "shared-world shooter" så det är absolut inget konstigt att stöta på andra människor, även i samband med strikes.
Jamen dåså
Citera
2017-10-27, 23:41
  #129
Medlem
dovAkins avatar
usch vad kass storyn var
Citera
2017-10-28, 07:06
  #130
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
WTF, skojar du? Då håller jag mig borta isf.

Får erkänna att nu när man kommit in i spelet var det faktiskt rätt bra. Jag stör mig fortfarande på att numlocktangenterna inte fungerar men såg att det är en "known issue" så kanske hotfixas snart. Brutalt snyggt spel, bra inlevelse.

Nu har man dingat 20, får se hur replayabilitien är.
Citera
2017-10-28, 11:20
  #131
Avstängd
Har inte kunnat spela sen i torsdags, men har hunnit bli light level 230 i torsdags och jag är enormt glad över att ha Destiny just nu för jag har haft sådan brist på något som håller mitt intresse en längre stund som jag vet att Destiny kommer göra trots lite content för jag tycker om PvPn väldigt mycket också. Men ser jävligt mycket fram emot raiden, vet dock inte hur man ska göra den då vi inte är i närheten av 6 personer som spelar aktivt och vill raida/har gear osv sen .
Citera
2017-10-28, 13:36
  #132
Moderator
^Eazs avatar
Blev ett köp igår, tagit 20 nu, 209 gear score. Bara att grinda på. Vet inte riktigt vad man ska göra nu, kör crucibels, men de är listade som rekommenderad gear på 140.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback