Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-22, 18:00
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Hoppas på det, är nog den enda utgången som e bra

Svarade på hennes meddelande nu och skrev typ : "haha, nä, rädd blev jag inte, mest chockad så frös till lite. "

Vill inte dra igång nåt som kanske inte är nåt. Funderade på en blink smiley men struntade i det... sorry om jag gör er besvikna fb
Herregud. Du missade ett gyllene läge precis.
Citera
2017-05-22, 18:18
  #110
Avstängd
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Tack! Hon svarade nu.... tror det är ok men lite svårtolkat?

"Hej! Jo det känns bra, kommer nog trivas! . Jag tänkte skriva till dig om det som hände. Det är lugnt, såg på dig att det inte var meningen, sånt händer. Hoppas du inte blev uppskrämd? "


???

Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Hoppas på det, är nog den enda utgången som e bra

Svarade på hennes meddelande nu och skrev typ : "haha, nä, rädd blev jag inte, mest chockad så frös till lite. "

Vill inte dra igång nåt som kanske inte är nåt. Funderade på en blink smiley men struntade i det... sorry om jag gör er besvikna fb

Lite synd tycker jag, när hon skrev "Hoppas du inte blev uppskrämd? " känns det som att hon gärna ville ha en kommentar om sin kropp så i ditt läge hade jag gett henne det men utan att vara plump. Du kunde sagt att du blev totalt överrumplad över situationen när du märkte att du gått fel och rädd att hon skulle bli upprörd men att det annars var en mycket trevlig syn. Hade det inte varit på jobbet skulle jag gått längre än så och mer direkt sagt att det var en mycket vacker syn som mötte mig och att jag gärna minns länge, men eftersom jag kan ha lite dåligt minne...

Något liknande hände mig förresten för rätt länge sedan. Jag spelade Squash regelbundet men då herrarnas omklädningsrum renoverades fick vi ta damernas. Damerna fick då ett mindre utrymme eftersom det var färre damer. En temporär lapp satt då på damernas som angav att det nu var herrarnas men att gå dit blev en vana så när damerna väl fick tillbaks sitt omklädningsrum gick jag ända bara rakt in där och fick se en helnaken tjej som faktiskt stod och borstade håret på sin fitta. Jag blev också rätt överrumplad och var då ung, oerfaren och kläckte mest ur mig ett "ursäkta" innan jag vände och gick ut. Hon svarade "ja det kan man ju säga...". Minns det än idag trots att detta var mycket länge sedan
Citera
2017-05-22, 19:00
  #111
Medlem
Wahnsinns avatar
TS, fattar du att du har mer än halva inne? Om hon verkligen skrev så som du återger det så vågar jag nästan lova att hon vill bli påsatt, och må fan ta dig om du sumpar detta! Föreslå något casual, typ om hon vill hitta på något efter jobbet. Dra hem henne till dig för lite Netflix and chill, eller hos henne om hon föreslår det. Ha i så fall några kådisar beredda i plånkan. Lycka till, svik oss inte nu!
Citera
2017-05-22, 19:51
  #112
Medlem
Hon kan också försökt skämta bort situationen. Blinksmileyn är lurig, svårt att veta hur 18åribgar använder dessa. Jag skulle ändå mana till lugn. Även om det verkar liiiite som att hon gillade att du gick in där
Citera
2017-05-22, 20:08
  #113
Medlem
Okej jag hör er. Tänkte mest att jag inte vill riskera mitt första jobb...

Hon svarade iaf bara att "skönt o höra att du inte blev rädd iaf haha! Vi ses på jobbet dårå?"

Så då skrev jag iaf "Ja, inte varje dag nåt sånt händer haha så kom av mig lite. Hoppas inte du blev rädd? Absolut, det gör vi, ska bli kul o jobba ihop!"

Får se hur det går, kanske ska föreslå en träff
Citera
2017-05-22, 20:24
  #114
Avstängd
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Okej jag hör er. Tänkte mest att jag inte vill riskera mitt första jobb...

Hon svarade iaf bara att "skönt o höra att du inte blev rädd iaf haha! Vi ses på jobbet dårå?"

Så då skrev jag iaf "Ja, inte varje dag nåt sånt händer haha så kom av mig lite. Hoppas inte du blev rädd? Absolut, det gör vi, ska bli kul o jobba ihop!"

Får se hur det går, kanske ska föreslå en träff

Kanske att du har fått ett trauma och du tror att det ända sättet att bearbeta det är att återuppleva händelsen...

Nej seriöst tror jag det är bäst att du uppträder vuxet och manligt. Raka okomplicerade komplimanger, du blev överrumplad av händelsen då det var ett misstag men när hon inte tog illa upp känns det mest som en trevlig och spännande upplevelse så här i efterhand.
Citera
2017-05-25, 11:33
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Kanske att du har fått ett trauma och du tror att det ända sättet att bearbeta det är att återuppleva händelsen...

Nej seriöst tror jag det är bäst att du uppträder vuxet och manligt. Raka okomplicerade komplimanger, du blev överrumplad av händelsen då det var ett misstag men när hon inte tog illa upp känns det mest som en trevlig och spännande upplevelse så här i efterhand.

Yes, tack! Har smygit en nån liten komplimang och hon verkar bara tycka det var kul. Väldigt spännande att se hur det utvecklas, hade aldrig förväntat mig det. Tror det är sjukt ovanligt :P
Citera
2017-05-25, 17:50
  #116
Medlem
MoaLjungs avatar
Finns inte riktig skyltning så är det ju fan arbetsplatsens fel, vore jag du så skulle jag skylla hårt på det, omöjligt att veta första gången.
Citera
2017-05-26, 13:29
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Finns inte riktig skyltning så är det ju fan arbetsplatsens fel, vore jag du så skulle jag skylla hårt på det, omöjligt att veta första gången.

Jo, det är ju sant också... Är inte den som smyger in i tjejers omklädningsrum med flit... Var en kombination av dålig skyltning och att jag var så trött...
Citera
2017-05-26, 14:13
  #118
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Är inte den som smyger in i tjejers omklädningsrum med flit

Såna där grejer händer ju, man är inte mer än en människa. Jag hade inte dömt dig så länge inte samma sak upprepades flera gånger. Det hade mest varit att det kändes skumt efteråt att min kollega som jag knappt känner har sett mig utan kläder.
Citera
2017-05-27, 14:30
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Såna där grejer händer ju, man är inte mer än en människa. Jag hade inte dömt dig så länge inte samma sak upprepades flera gånger. Det hade mest varit att det kändes skumt efteråt att min kollega som jag knappt känner har sett mig utan kläder.

Jo det kommer nog vara lite skumt. Men vi har ju skrivit och rett ut det lite iaf så förhoppningsvis blir vi bra arbetskamrater. kanske kan skojja om det om ett tag. Har du vart med om nåt liknande?
Citera
2017-05-27, 15:59
  #120
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Har du vart med om nåt liknande?

Jodå, jag var och provade tröjor och BH:ar i en klädaffär en gång och en gammal tant inte riktigt tänkte och drog upp dörren på vid gavel när jag står där topless, sjuka var att hon inte reflexmässigt bara stängde till när hon såg mig utan hon ursäktade sig och började sen prata med mig. Jag inser att den här tanten inte förstår signaler eller intimitet så jag tvingar igen dörren efter några sekunder, nästan så hon klämmer sig Naturligtvis var det fullt av folk utanför som alla kunde glo på mina bröst innan jag hann skyla mig. + Att det i alla fall var främlingar som jag inte kommer träffa igen till skillnad från i din historia.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback