Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-27, 16:56
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Jodå, jag var och provade tröjor och BH:ar i en klädaffär en gång och en gammal tant inte riktigt tänkte och drog upp dörren på vid gavel när jag står där topless, sjuka var att hon inte reflexmässigt bara stängde till när hon såg mig utan hon ursäktade sig och började sen prata med mig. Jag inser att den här tanten inte förstår signaler eller intimitet så jag tvingar igen dörren efter några sekunder, nästan så hon klämmer sig Naturligtvis var det fullt av folk utanför som alla kunde glo på mina bröst innan jag hann skyla mig. + Att det i alla fall var främlingar som jag inte kommer träffa igen till skillnad från i din historia.

Fattar. Jo, sånt har jag också varit med om. Råkat tappa handduken på när jag bytt om på ständer och sånt och stått där med snoppen i vädret. Det är jobbigt men man glömmer det rätt snabbt när det inte är folk man träffar.

Inte så långt kvar tills jag börjar nu, lite nervös!
Citera
2017-05-27, 17:46
  #122
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Fattar. Jo, sånt har jag också varit med om. Råkat tappa handduken på när jag bytt om på ständer och sånt och stått där med snoppen i vädret

Med handdukar blir det lätt olyckor

Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Inte så långt kvar tills jag börjar nu, lite nervös!

Lycka till
Citera
2017-05-27, 19:11
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Med handdukar blir det lätt olyckor



Lycka till

Verkligen, var på en weekendresa i skåne förra sommaren och råkade droppa handduken framför ett tjejgäng i min ålder. Ville ju sjunka genom jorden men åkte ju hem sen dagen efteråt.

Och tack! Får hoppas att hon fortfarande tar det med ro när vi ses! Ska inte föra det på tal på en gång.
Citera
2017-05-27, 21:47
  #124
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Verkligen, var på en weekendresa i skåne förra sommaren och råkade droppa handduken framför ett tjejgäng i min ålder. Ville ju sjunka genom jorden men åkte ju hem sen dagen efteråt

Sorry, förstår känslan, men jag tänker inte hymla om att jag hade passa på att titta som fan om jag var där

Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Ska inte föra det på tal på en gång

Det måste nog komma upp förr eller senare, men det blir hon som bryter isen istället.
Citera
2017-05-28, 07:34
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Sorry, förstår känslan, men jag tänker inte hymla om att jag hade passa på att titta som fan om jag var där


Haha, jo jag höll i grejer så tog ett tag innan jag fick upp handduken.. o de kollade ju inte bort direkt
Det är väl så i sånna situationer när det kommer som en överraskning. Därför jag bara stod o glodde på tjejen med, även om det var mitt fel där
Citera
2017-05-28, 08:01
  #126
Medlem
Hon ropade ju att du skulle komma tillbaka för att hon ville bli gravid. Varför lyssnade du inte bara?
Citera
2017-05-28, 10:48
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Sorry, förstår känslan, men jag tänker inte hymla om att jag hade passa på att titta som fan om jag var där



Kul att du erkänner att du skulle kollat , känns som många bara skulle säga att de skulle kolla bort direkt , speciellt tjejer
Citera
2017-05-28, 12:58
  #128
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
känns som många bara skulle säga att de skulle kolla bort direkt , speciellt tjejer

Om jag hade råkat kliva in till någon sådär så hade jag sett till att titta så lite som möjligt, men händer det mer offentligt så är det ju liksom inte mitt fel att han inte kan hålla kläderna på, konstigt resonemang kanske men så funkar jag.
Citera
2017-05-28, 13:04
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Om jag hade råkat kliva in till någon sådär så hade jag sett till att titta så lite som möjligt, men händer det mer offentligt så är det ju liksom inte mitt fel att han inte kan hålla kläderna på, konstigt resonemang kanske men så funkar jag.

Nej, det är logiskt! Var mest kul skrivet
Citera
2017-05-28, 13:19
  #130
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
kul skrivet

Då är jag glad att jag kunde lyckas bjuda dig på ett skratt
Citera
2017-07-16, 12:32
  #131
Medlem
Hur har det gått TS? Om du fortf kollar tråden/FB asså...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback