Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-18, 01:52
  #13
Medlem
Kan du inte fråga om du kan öva på din mor? Behöver ju inte vara något sexuellt, utan bara för praktiken? Helt normalt. Eller syster, om du har nån.

Annars kan du fan inte vara allvarlig. Första gången kanske det var lite halvknepigt i 7 sekunder, men efter det är det lätt.

Däremot så hade jag lite problem första gången jag var med en tjej som hade en bh som knäpptes fram. Försökte utan resultat kanske 10 sekunder, sen tog hon hand om det; och då såg jag också hur hon gjorde, så då fattade jag.

Good times.
Citera
2017-05-18, 05:20
  #14
Medlem
Använd båda händerna? Så gör jag, funkar alltid
Citera
2017-05-18, 19:12
  #15
Medlem
GuldBuddahs avatar
Är du 12 år eller? Gå in i en butik o köp en BH om det är sånt stort problem.
Citera
2017-05-18, 20:31
  #16
Medlem
Two-Spirits avatar
Hade du klippt min BH hade det inte blivit något sex! Köp några och öva på dig själv!
Citera
2017-05-20, 12:12
  #17
Medlem
sillbits avatar
För det första - som alla andra säger: öva. Övning ger alltid färdighet.
För det andra - ta inte av den. Det är läckert med underkläderna kvar. Fast jag vet att det är en smaksak. Men testa...
Citera
2017-05-20, 13:53
  #18
Medlem
RobinFromHoods avatar
Kan få upp en Bh MED EN Hand.
Citera
2017-05-20, 14:04
  #19
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Kan få upp en Bh MED EN Hand.

Wow mannen! Feta credz till dig!
Citera
2017-05-20, 14:10
  #20
Medlem
Bigl-rips avatar
Du tar den översta flärpen vid knäppet mellan tummen och pekfingret och drar den snett utåt samtidigt som du trycker underflärpen åt motsatt håll med pekfingret. Efter lite övning så kommer du kunna göra det sjukt snabbt.
Citera
2017-05-21, 08:41
  #21
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
För det första - som alla andra säger: öva. Övning ger alltid färdighet.
För det andra - ta inte av den. Det är läckert med underkläderna kvar. Fast jag vet att det är en smaksak. Men testa...

Kul att du tycker det. Själv vill jag gärna ha min behå på. Det gäller även strumpor och pumps eftersom jag tycker det är extra sexigt. Men vill partnern ta av den och använder en bestämd ton ger jag mej. Jag t o m hjälper honom om han inte klarar av knäppa upp den.
Citera
2017-05-21, 08:56
  #22
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RN30
Iprincip varje gång jag ska ha sex och jag ska snäppa upp tjejernas BH så fasnar jag på sista "hacket" det kan vara sjuk pinsamt ibland speciellt när dom börjar skratta. Har hänt att k*ken har krympt av nervositet... Ska jag använda sax? Eller har ni några tips?

Träna tills du klarar det med en hand (både vänster och höger) tjejerna blir imponerade och du får lite "player" status. Jag har kunnat detta sedan jag var i 20 års åldern och är det en BH med hakar och öglor så är det enkelt. Dock finns det flera andra typer av lås, så träna även på den typen som har som 2 st "S" som kopplas i hop.
Citera
2017-05-21, 08:58
  #23
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Two-Spirit
Hade du klippt min BH hade det inte blivit något sex! Köp några och öva på dig själv!

Förstår det. En bra BH kan kosta massor. Lärde det via frun som handlade en för 799:-
Citera
2017-05-21, 10:41
  #24
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Kul att du tycker det. Själv vill jag gärna ha min behå på. Det gäller även strumpor och pumps eftersom jag tycker det är extra sexigt. Men vill partnern ta av den och använder en bestämd ton ger jag mej. Jag t o m hjälper honom om han inte klarar av knäppa upp den.
Smaken är som bekant som baken... Men om jag får välja så har jag aldrig sex med tjejen helnaken. BH, strumpor och strumphållare definitivt. Ibland gärna mer, eller lite mer kinky också.
Alltid kul att höra att det även finns tjejer som tycker om det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback