Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-21, 20:43
  #13
Medlem
Onan-erarens avatar
Tyvärr kraschade hårddisken med min å exets porrfilmer men det fanns några där i alla fall. Ska höra om jag inte kan få göra porrfilm med min kk.
Citera
2017-08-10, 00:21
  #14
Medlem
Sådana filmer skall raderas
Citera
2017-08-10, 00:24
  #15
Medlem
Ravenboxs avatar
Den största frågan är väl varför mitt ex lät sig bli filmad med min kuk i hennes mun när vi gjort slut 5+ gånger, och senaste gången vi filmade var efter hon hade dumpat mig genom otrohet.

Hell yeah TS, klart det runkas friskt åt dessa mästerverk!

Låter jag någon annan dela mitt nöje, främlingar på nätet till exempel?

Fuck no.
Citera
2017-08-10, 00:37
  #16
Avstängd
JagVillBliSomFars avatar
Att inte tråden är större? Jag filmade redan runt 1988 brudar jag låg med på den tiden så fick man ha kameran på stativ och bilden var kass.

Ärligt så vill man nog helst sig själv hur man såg ut då. Det här är känsligt som faan och så manligt DUMT.
Jag hade barn på den tiden födsel och dop m.m och dom var med på samma Vhs band.

Det söp jag bort på något sätt tänk på att jag var bara 32 år på den tiden.
Någon har spolat över 10år av mitt liv med snuten i Hollywood 3 eller nåt?

Jag vet jag är sann och ärlig sånt här kan folk sno till sina böcker och jag kan inte ens stava. Pappa
Citera
2017-08-10, 00:55
  #17
Avstängd
JagVillBliSomFars avatar
Nu tänker folk vad är det för en luffare? Jag hoppas att mina andra barn finns på film?

Men jag satt när mitt senaste barn föddes pulsen höjdes men man viste att det skulle gå bra det är det vanligaste.
Det är rätt konstigt jag snackade med den mamman nyligen hon ville ha 3000 spänn till en moppe.

OJ mitt liv är så sjuk så det snurrar men jag lovade 3000kr 25/8 2017.

Min tjej jag har i dag kallar mig för en feg djävlel och alldels för snäll.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback