Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-17, 21:29
  #1
Medlem
Vad får ni för bild av en person med rosa keps baserat enbart på kepsen?
Skiljer det sig åt om det är en tjej/kille samt ålder?

Tack för svar.
Citera
2017-05-17, 21:32
  #2
Avstängd
beror på din look i helhet skulle jag säga,
men i övrigt är keps något som ogillas rätt så av äldre kvinnor/tjejer vad jag vet, men beror på som sagt helheten och din look, du kanske passar utmärkt i keps även, kör på isåfall, färgen ska inte spela någon roll, men eftersom du verkar vara osäker kring detta valet så rekommenderar jag skippa helt, eller så vill du bara höra åsikter men tror ändå på det förstnämnda haha
Citera
2017-05-17, 21:32
  #3
Medlem
loosecanons avatar
Rosa keps på kille = bög
Rosa keps på tjej = fjortis
Citera
2017-05-17, 21:40
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av loosecanon
Rosa keps på kille = bög
Rosa keps på tjej = fjortis

Jag ska sätta på dig en rosa keps, blir du bög då?

handlar inte om det, handlar om hur man bär upp saker, personligen hade jag inte haft keps överhuvudtaget men speciellt inte rosa, eller lila elle röd keps till exempel då det är svårt matcha med annat och klär inte mig, men TS kanske har fått för sig någon stil i huvudet, därav var jag intresserad i vilken look du oftast har TS
Citera
2017-05-17, 21:44
  #5
Medlem
dålig smak, alternativt en timetraveller fårn tiden på paris hilton gjorde musik
Citera
2017-05-17, 21:50
  #6
Medlem
loosecanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arouint
Jag ska sätta på dig en rosa keps, blir du bög då?

handlar inte om det, handlar om hur man bär upp saker, personligen hade jag inte haft keps överhuvudtaget men speciellt inte rosa, eller lila elle röd keps till exempel då det är svårt matcha med annat och klär inte mig, men TS kanske har fått för sig någon stil i huvudet, därav var jag intresserad i vilken look du oftast har TS

Nä. Men frågan var vilken bild man får om en kille resp. tjej bär rosa keps? Jag gav min bild.
Och ja, lite småfjolligt med en rosa keps
Citera
2017-05-17, 23:09
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av loosecanon
Rosa keps på kille = bög
Rosa keps på tjej = fjortis
Håller med.
Citera
2017-05-17, 23:13
  #8
Medlem
MoaLjungs avatar
Man syns bra.
Citera
2017-05-17, 23:26
  #9
Medlem
Såg ett feministluder idag med rosa keps och en säkerhetsnål i kepsen. Jag brukar bli skitnödig när man ser feminister. de äckliga mig för att de är fula och vidriga.
Citera
2017-05-18, 02:12
  #10
Medlem
På en kille utstrålar det: Hej, jag är alternativ och "frigjord" och har läst några poäng på universitetet och "vågar" ifrågasätta mansnormen. Om det är en bög/bi, utstrålar det också: Hej, jag vågar minsann vara mig själv.

På tjejer är det ingen speciell grej. Hänger mer ihop med deras fokus på kläder och utseende, viljan att objektifiera sig själv.
Citera
2017-05-18, 02:17
  #11
Medlem
Elementarts avatar
På en tjej så kan det passa och vara ganska sött. På en kille så skulle jag nog tänka "pussyhat".
Citera
2017-05-18, 09:33
  #12
Medlem
Kepsar oavsett färg utstrålar lantis, fjortis, epa-traktor, låg intelligens. Ser jag en kille med rosa keps skulle jag förmodligen anta att han är homosexuell.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback