Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-17, 21:11
  #1
Medlem
Hej,
Hur hittar jag billigaste biljetter till Budapest i slutet på Juli?
Tycker priserna verkar sjuka då jag åkt till Kina billigare
Behöver flyga från södra Sverige - om nån har tips..
Kanske flyga till annan ort och tåg eller annan smart ide
Citera
2017-05-17, 21:38
  #2
Medlem
Om du kan tänka dig att flyga från Kastrup så finns det flera billiga alternativ.
Citera
2017-05-18, 06:35
  #3
Medlem
Från Landvetter är det billigt om du kan vara lite flexibel med datumen. Tror de går bl.a på onsdagskväll, då kan du hänga i Budapest på torsdagen innan F1 helgen drar igång på fredagen. 20 euros kan du hitta flyg för enkel resa. Kanske är det lite dyrare när du ska åka för Ungerns GP är väl i juli någon gång?
Funderar själv på att åka dit och se skiten.
Citera
2017-05-18, 06:40
  #4
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenThingsGoWrong
Från Landvetter är det billigt om du kan vara lite flexibel med datumen. Tror de går bl.a på onsdagskväll, då kan du hänga i Budapest på torsdagen innan F1 helgen drar igång på fredagen. 20 euros kan du hitta flyg för enkel resa. Kanske är det lite dyrare när du ska åka för Ungerns GP är väl i juli någon gång?
Funderar själv på att åka dit och se skiten.

Smart tänkt. Då typ 60 000 pers drar dit för att se F1 behöver man antingen vara ute i väldigt god tid eller tänka lite utanför boxen (ex stanna en dag längre än tänkt) för att hitta lägre priser.

Budapest är för övrigt en rätt så trevlig stad så man kan gott passa på att stanna någon dag extra när man ändå är i krokarna.
Citera
2017-05-23, 01:26
  #5
Medlem
Samizdats avatar
Jag har inte kollat priserna på ett tag men Wizz Air via MMX eller CPH kan väl inte vara dyrare än flyg till Kina?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2840630

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback