Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-05, 00:13
  #25
Medlem
Detevigaavigas avatar
Precis sett alla tio avsnitt nu. Riktigt bra serie jag gillade de olika delarna som byggde upp serien. Mordgåtan, polisen, stämningen, lazslo psykiatrikern... en bra tv-serie utan för mkt krimskrams... spännande också var den! Tänkte också att det var lite av en blandning mellan Sherlock Holmes och nån annan. En bra mix hursomhelst
__________________
Senast redigerad av Detevigaaviga 2018-05-05 kl. 00:15.
Citera
2018-08-17, 14:33
  #26
Medlem
santacls avatar
http://collider.com/alienist-season-...l-of-darkness/

Although The Alienist was billed as a “limited series”, these days it turns out series are only limited if they’re unpopular. But The Alienist was a hit for TNT, and fans overwhelmingly wanted to see it return. Now it looks like they’ll get their wish has ordered a sequel series.
Citera
2018-08-17, 16:55
  #27
Medlem
PsychoChillers avatar
Vilken jävla dynga den här var. Jag trodde den skulle vara schysst men det enda jag ens minns är vilket jävla drygarsle Brühl var. Vem mer var med? Vem var mördaren? Äsch, jag bryr mig inte. Det är ju en bedrift på ett sätt att lyckas göra en så obetydlig och lättglömd serie.
Citera
2018-08-20, 16:09
  #28
Medlem
JayGatsbys avatar
Mycket välgjord.
Citera
2018-10-01, 18:58
  #29
Medlem
carass avatar
För de som gillade tv-serien The Alienist kan jag rekommendera The Frankenstein Chronicles som också finns på netflix
Citera
2020-06-19, 07:25
  #30
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=O0Uti4coWOU

The Alienist: Angel of Darkness story continues with Dakota Fanning and Luke Evans. Catch an all-new season 2 premiering on July 26th.
Citera
2020-07-25, 15:33
  #31
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
https://www.youtube.com/watch?v=O0Uti4coWOU

The Alienist: Angel of Darkness story continues with Dakota Fanning and Luke Evans. Catch an all-new season 2 premiering on July 26th.

Finns hela säsong 2 på Netflix nu?
Citera
2020-07-26, 00:13
  #32
Medlem
RiceNChickens avatar
Hur slutade ens första säsongen? Helt bortglömd, kan inte ha lämnat ett intryck.
Citera
2020-07-26, 18:20
  #33
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Finns hela säsong 2 på Netflix nu?

Nej två avsnitt finns släppta på torrent men inget på Netflix än, lär inte dyka upp förrän säsongen är slut.
Citera
2020-07-26, 18:44
  #34
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Nej två avsnitt finns släppta på torrent men inget på Netflix än, lär inte dyka upp förrän säsongen är slut.

Hittade! Var tvungen att se de två första som gav mersmak. Nu ska jag hålla mig till hela säsongen är ute.
Citera
2020-08-25, 23:45
  #35
Medlem
Cineastens avatar
Säsong 2 var riktigt bra. Snyggt, spännande och välgjort. Jag är svag för mordgåtor i den här miljön.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback