Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-17, 15:11
  #25
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Det finns inget som gor Birro sa glad an att nar manniskor tycker synd om honom.
+1

Ingen människa tycker mer synd om sig själv än vad Birro gör heller.
Citera
2017-05-19, 06:47
  #26
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
+1

Ingen människa tycker mer synd om sig själv än vad Birro gör heller.
Kanske det. Men han har blivit utsatt för en vulgär hetsjakt som bara är möjligt PK Sverige
Citera
2017-05-30, 01:43
  #27
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Kanske det. Men han har blivit utsatt för en vulgär hetsjakt som bara är möjligt PK Sverige

"Men i november 2014 fick han sparken från Expressen efter att ha kopplat ihop islam och terrorism"

Något som idag borde vara accepterat av 90% av sveriges befolkning.

"samt deltagit i en invandringskritisk podcast."

Så mycket för yttrandefrihet.

"Kort därefter avskedades han även som skribent från fotbollssajten Solo Calcio, sedan han ätit lunch med två sverigedemokrater".

Så mycket för att få äta lunch och diskutera med ett av det årets mest intressanta och snabbast växande partier i Sverige.

Att som journalist och samhällsdebatör inte ha ätit en lunch med SD borde vara misskrediterande.

"Därefter har han trots allt fortsatt som en tydlig röst i den svenska politiska debatten".

Tycka vad man vill om Birro men envis är grabben. Och sånt gillar jag.

"Men nu ger han upp. Har orkar inte mer, och har inga pengar längre. Makten har vunnit, konstaterar han".

Man kan kalla det offerkofta om man vill. Mer passande är att han nu vacklar i tron efter en gollgatavandring som hållt på sedan november 2014.
Citera
2017-05-30, 18:45
  #28
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Diskutera reaktionerna.
Vilka reaktioner? Din reaktion? För det är den enda reaktion som är inkluderad i trådstarten.

Eller ska vi, som är så vanligt idag, diskutera fiktiva reaktioner vi fantiserat ihop i vårat huvud, och bli förbannade och argt reagera över dessa fiktiva reaktioner?
__________________
Senast redigerad av AnOldBeginning 2017-05-30 kl. 18:47.
Citera
2017-05-30, 19:05
  #29
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Alltså vad är det med er hjärnslappa vänsteridioter som verkligen inte kan svara på ett någorlunda korrekt sätt. Borde du ha lagt fram länkar och exempel eller är det mer upp till oss att leta?

Moget, du borde tagit med länkar i trådstarten, därmed basta. För övrigt så räddade jag högst troligt din trådstart från papperskorgen med mitt inlägg om krav på länkar och citat.

Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
"Men i november 2014 fick han sparken från Expressen efter att ha kopplat ihop islam och terrorism"

Blir ju lite OT nu men var det verkligen så? Inte för att jag menar att det på något sätt låter orimligt att det kan gå till så i en av Sveriges sämre slasktidningar, men har du nån källa på detta?
Citera
2017-05-30, 19:38
  #30
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
Moget, du borde tagit med länkar i trådstarten, därmed basta. För övrigt så räddade jag högst troligt din trådstart från papperskorgen med mitt inlägg om krav på länkar och citat.



Blir ju lite OT nu men var det verkligen så? Inte för att jag menar att det på något sätt låter orimligt att det kan gå till så i en av Sveriges sämre slasktidningar, men har du nån källa på detta?

Det hela hänger intimt ihop med Gardells stöd igenom att ta en selfie.

Så läs:
https://www.dagenssamhalle.se/debatt...sproblem-12309

Samt:
https://www.resume.se/nyheter/artikl...ran-expressen/

Helt random taget med en Google sökning.
Citera
2017-05-30, 19:44
  #31
Medlem
gurkmajjas avatar
Han är listig Gardell. Jag tror han gör detta för att det ser bra ut, i vart fall snart. Han räknar med att det kommer att ge good will.

Eller så är han bara medmänniska den lille bögen.
Citera
2017-05-30, 20:05
  #32
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Han är listig Gardell. Jag tror han gör detta för att det ser bra ut, i vart fall snart. Han räknar med att det kommer att ge good will.

Eller så är han bara medmänniska den lille bögen.

Tror det senare.

Birro åkte dessutom ut i kylan för att han kritiserade islam.
Gardelll är som riksbög väldigt väl medveten om att islamisterna vill pina livet ur honom.
Citera
2017-05-30, 20:38
  #33
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det hela hänger intimt ihop med Gardells stöd igenom att ta en selfie.

Så läs:
https://www.dagenssamhalle.se/debatt...sproblem-12309

Samt:
https://www.resume.se/nyheter/artikl...ran-expressen/

Helt random taget med en Google sökning.

Citat:
"Men i november 2014 fick han sparken från Expressen efter att ha kopplat ihop islam och terrorism"

Trots att jag inte direkt misstror dig så står det ju i ingen av dessa artiklar att Birro som du säger, "kopplat ihop islam och terrorism". I artiklarna står det ju att ganska så kort och gott att han blev sparkad pga att han kritiserade Expressen när han medverkade i Exponerats podcast RML.

Jaja jag vet ändå hur landet ligger så jag ser ingen anledning att leta själv eller ens be dig eller andra om fler källor.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback