Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-16, 12:49
  #1
Medlem
Hejsan. Jag undrar om någon har koll på snarlika cigaretter som Camel activate med klick som nu försvinner. Provade deras nya "breeze" men smakade inte alls likadant. Någon som har tips?
Citera
2017-05-16, 13:17
  #2
Medlem
skitsnabb87s avatar
Tror det är färdigt med den resan. Finns på mindre hålor och deras kiosker som kan ha kvar klick. Har själv köpt på mig ett litet lager.
Citera
2017-05-21, 22:49
  #3
Medlem
Ja mycket tråkigt bad om ett camel activite igår och fick några "camel breeze". Upptäckte jag när jag kom hem mycket dålig smak på dom Det är nog beställa som gäller! vanliga menthol förbjuds helt 2020. Men dom förbjuder lite i taget som jag förstår det så det är nog bara att gå över till vanliga om du ej vill ha cigarillos eller sitta och beställa.
Citera
2017-06-28, 02:28
  #4
Medlem
ProcioneLavatores avatar
Malboro Gold Beyond tycker jag är det närmaste man kan komma.
Älskade camel klick Var dom jag rökte och visste inte att det var min sista. Har dock kvar två stycken som jag sparar till något fint tillfälle.
Citera
2017-06-29, 12:21
  #5
Avstängd
Winston click helt klart, lite billigare till och med!
Grejen med dessa två som gör dem så lika är den milda, goda smaken som inte stör halsen på samma sttt som typ LM.
Värt att testa!
Citera
2017-06-29, 19:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatan
Winston click helt klart, lite billigare till och med!
Grejen med dessa två som gör dem så lika är den milda, goda smaken som inte stör halsen på samma sttt som typ LM.
Värt att testa!

Menar du ersättare för klick eller vad är det frågan om?
Citera
2017-08-01, 23:36
  #7
Medlem
bigmackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProcioneLavatore
Malboro Gold Beyond tycker jag är det närmaste man kan komma.
Älskade camel klick Var dom jag rökte och visste inte att det var min sista. Har dock kvar två stycken som jag sparar till något fint tillfälle.

När jag rökte så rökte jag alltid Camel click eller Camel activate. Även om jag inte röker särskilt mycket längre blev jag ändå lite ledsen när det uppdagades för mig att dessa inte fick säljas längre..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback