Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-05-26, 17:23
  #97
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Ja precis, jag har ju bara en liten ryggsäck med mig. Nu är det väl så att man kan bli visiterad analt på ren lottning i vilket fall som helst.

Ska däremot vara jävligt noga med bagaget innan jag checkar in det på hemresan. Inget oavsiktligt kokainsmugglande här inte.
Blev faktiskt utvald till en sån (90-tal då vi hade kontroller till & från Tyskland), lite prat med tullaren och uppvisande av min dåvarande säkerhetsklassning så blev det bara lite småprat och ingen handske.
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Såklart inte men man ska inte vilseleda folk.
Man kan ju bli rädd för vem vill ha massa asiatiska fingrar i arslet:)
Inte ens från 1 europe
Hellre det än en Ukrainsk grov hand i baken... Fy fan.

Men allvarligt så skall alla som funderar på att smuggla knark till/från Thailand söka på videor på Youtube hur det går när man åker fast... Den som efter det ändå försöker förtjänar straffet på ökända "Bangkok Hilton".
Citera
2017-05-26, 17:29
  #98
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Blev faktiskt utvald till en sån (90-tal då vi hade kontroller till & från Tyskland), lite prat med tullaren och uppvisande av min dåvarande säkerhetsklassning så blev det bara lite småprat och ingen handske.

Hellre det än en Ukrainsk grov hand i baken... Fy fan.

Men allvarligt så skall alla som funderar på att smuggla knark till/från Thailand söka på videor på Youtube hur det går när man åker fast... Den som efter det ändå försöker förtjänar straffet på ökända "Bangkok Hilton".
Testa då VERKLIGEN inte att leka eller ens ta droger här på Fillipinerna.
Vi har en ökänd President som inte är direkt omtyckt i världen
Citera
  • 8
  • 9
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2840116

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback