Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-15, 23:53
  #13
Medlem
Loliizhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Testa nästa gång att "kontrollera" vad som händer, det går om det är en riktig klardröm, du kan bestämma vad som ska hända i drömmen och så händer det. Om du vill vara en myra eller åka till Mars så kan du, det är det som är så fascinerande, det finns inga begränsningar.
Då var det ingen klardröm. För jag vet att jag försökte för allt att visa på att jag inte var "psykiskt sjuk", som nu var orsaken till att både polis och ambulans stannade kvar i min lägenhet. Trots att jag var osäker. Jag kunde inte styra någonting, förutom att jag kunde säga i drömmen att jag inte visste om det var verklighet eller inte.

Fan, jag vill bara seriöst bli av med det
Efter så många år av mardrömmar så är det okej, men när dom blir såhär intensiva, fan det är inte kul längre!
Citera
2017-05-15, 23:59
  #14
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loliizh
Efter så många år av mardrömmar så är det okej, men när dom blir såhär intensiva, fan det är inte kul längre!

Aww, kommer inte på vad det annars kan tänkas rota sig i, din fantasi kanske bara är extremt vild. Lycka till i alla fall
Citera
2017-05-16, 00:02
  #15
Medlem
Loliizhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Aww, kommer inte på vad det annars kan tänkas rota sig i, din fantasi kanske bara är extremt vild. Lycka till i alla fall
Exet säger att det är att jag är Medial.
Vilket jag själv ej tror på.

Min dåvarande fosterfamilj säger att det är pga den traumatiska uppväxt jag haft, men jag har svårt att se att det ska bli så mycket intensivare ju äldre jag blir, ju bättre mitt liv blir.

Får väl bara hålla ut och låta det vara antar jag :/
Citera
2017-05-16, 00:17
  #16
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loliizh
Får väl bara hålla ut och låta det vara antar jag

Vänta och se om någon hoppar in i tråden med något bättre tips än mitt, FB användare sitter på all möjlig skum kunskap, tappa inte modet
Citera
2017-05-16, 00:19
  #17
Medlem
Loliizhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Vänta och se om någon hoppar in i tråden med något bättre tips än mitt, FB användare sitter på all möjlig skum kunskap, tappa inte modet
Sant det!
Men tack ändå för dina tankar angående klardrömmar. Jag håller alla sinnen öppna, vill bara som sagt bli av med det! ha en fortsatt trevlig kväll!
Citera
2017-05-16, 00:32
  #18
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loliizh
ha en fortsatt trevlig kväll!

Detsamma.
Citera
2017-05-16, 01:30
  #19
Medlem
davaidavais avatar
Den där drömfångaren borde du helt klart göra något med. Låt mediet rensa den och heala den. Man måste ta hand om drömfångaren för att den ska kunna ta hand om dina drömmar. Sedan finns det kristaller man kan ha under kudden som är väldigt bra för väldigt mycket, tex mardrömmar. Jag har alltid den under kudden, drömmer sällan mardrömmar. Men när jag inte har den under kudden så börjas mardrömmarna på en gång. Stenen är en ametist.
Här kan du läsa lite om den - http://lotusblomman.nu/kristaller/ametist/
Jag tycker verkligen du ska ge den ett försök, funkar ju för mig och även andra jag känner
Citera
2017-05-30, 15:40
  #20
Medlem
Kravallens avatar
Lånar tråden då rubriken stämmer in bra för en form av allmän tråd om drömtydning.

Jag har tre nätter i rad nu haft stora problem med att sova hela nätter. Jag vaknar flera gånger och varje gång gör jag det efter att ha drömt mardrömmar om att jag har problem med hjärtat. Situationer där hjärtat stannar i drömmen och jag i drömmen försöker "trilla ihop" på ställen så folk ser mig och inte undangömt. Vaknar alltid väldigt varm och törstig.

Vad kan detta "betyda"?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback