Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-15, 21:10
  #1
Medlem
Finns ju en liknande tråd fast i CS så jag tänkte varför inte här också?

Vilka har ni provat och vilka önskar ni att ni har provat och vad ger ni dom för omdöme? Tycker det diskuteras alltför mycket i respektive trådar om andra liknande substanser så jag tänkte vi kunde göra det här istället.
Citera
2017-05-15, 21:51
  #2
Medlem
Min favorit just nu efter DCK är defintivt 3-HO-PCE
Citera
2017-05-15, 22:09
  #3
Medlem
zamlags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
Min favorit just nu efter DCK är defintivt 3-HO-PCE

3-HO-PCE har klassats...
Citera
2017-05-15, 22:54
  #4
Medlem
jaså? Du tänker inte på 3-meo-pcp?
Citera
2017-05-16, 12:55
  #5
Medlem
zamlags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
jaså? Du tänker inte på 3-meo-pcp?

My bad! Det verkar vara så att jag tänkte fel
Citera
2018-11-23, 02:13
  #6
Medlem
Allwayz0ntops avatar
är det någon ny på ingång?
Citera
2018-11-23, 07:28
  #7
Medlem
En fraga bara: varfor maste den vara laglig? Ar det for att rattfardiga ditt bruk eller nagot annat?

Menar bara att om ett paket fastnar i tullen sa gor det det oavsett om det ar lagligt eller ej och om "hundar lart sig sniffa till sig den lukten" sa lange man koper av professionella. Och med extremt langa erfarenheter inom omradet "smuggling via brev, av forsaljare via internet" sa har ett par paket fastnat och blivit andra strul med men det ar typ max 2%, sen dartill lagger jag ocksa till att man kan ju anda rakna med 50%, dock sa man inte forvantar sig nagot. MEN pa samma addresser det har fastnat har det ocksa kommit fram, men ta forsiktighetsatgarder i ett sadant fall som att hamta ut brevet men att INTE OPPNA det utan vanta in tills du tycker det ar lugnt for husrannsakan eller whatever dem nu har i atanke i just DET fallet.... Verkar det som.
__________________
Senast redigerad av xiz 2018-11-23 kl. 07:33.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback