Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2017-05-21, 11:39
  #13
Medlem
Tror att gräset triggade en ångestattack som blev värre av en antagligen något större dos LSD än vad du påstår sig ha tagit.

Först och främst är det ett väldigt opålitligt sätt att dosera LSD genom att klippa upp lappar, då syran kan ligga utspritt (i princip finns en risk att du tog närmare 60-70 ug utan att veta om det). De som mikrodoserar regelbundet löser ofta upp sina lappar och använder pinpett.

Vidare vet jag inte hur du vet att det var 100 ug på lapparna.

Emellertid kan tröskeldoser (någonstans mellan mikrodos och tripp) vara obehagliga i sig, man flyter liksom mellan verklighet och någon slags väg trippighet som kan vara olustigt (ie, mindre doser är inte alltid bättre).
Citera
2017-05-26, 18:35
  #14
Medlem
Jag är en relatvt erfaren Lsd drömmare , eller ja älskar/älskade hallucinationer när ja va yngre , har ätit en del.

Har också varit tonårs dum och lekte med döden när ja testade dem flesta ur potatis växtet spikklubba , belladona , bolmört , å annat som ängltrumpet dårört å annat skit ,innan man hade pengar alltså bra bit under 20år .

Har tagit ketamin bra många gånger pcp två gånger och såklart dextrometorfan då ja bott i usa . Har tagit dmt , ayahuasca diverse trytaminer osv skit samma.

Men ja kan säga er att en Cannabis Satvia på 25+ THC topp kurarad är en mindre lsd dos EXTREAMT STARKT !!!!!


så som föregående talare säger bör man inte slösa bort allt serotonin innan man tar lsd ¨

Snälla folk ha respekt för dessa droger , sanningen är att alla människor klarar inte av dessa typer av droger

lixsom vissa inte klarar av alkohol
Citera
2017-05-28, 17:35
  #15
Medlem
al-Faruqis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Hmm, verkar som rökat boostar syran mer än man tror? Det där borde inte hända på 25ug
Typ alla snedtripper jag hört om har varit i kombination med cannabis, alternativt bara jävligt mycket syra.
Citera
2017-05-29, 15:39
  #16
Medlem
smattrarns avatar
2 veckor senare.
När det blir mörkt kan jag ibland få små ljusa runda bollar i mitt synfält. Typ i samma storlek som en tennisboll som ligger 2 meter ifrån dig.

Rökte gräs för 1 vecka sen och hade en allmän obehagskänsla i hela mig, som att det var fel liksom? Min kompis frågade mig om det kändes som om jag var "mätt" på att vara hög av någonting känslan. Lite så kändes det.

Testade att röka lite gräs igår, med lite menar jag typ fem bloss av en gås som har 0.5 g i sig och rätt mycket tobak. Det vart en skön känsla fast med en liten känsla av "inte kul" när jag endast låg i sängen och var inne i mina egna tankar. Men det kändes bra annars. Inga hallucinationer och inte paranoid för fem öre.

Vi får se hur det går med tennisbollscirklarna, tillslut borde det väl gå över?
Citera
2017-06-25, 03:23
  #17
Medlem
tjackrunkas avatar
De som tycker att 25ug är en väldigt liten dos för en så kraftig tripp.

Har ni trippat pp stamp/rave?
den musiken, stämningen och ljusshowen bostade troligtvis mer än cannabiset.
Citera
2017-06-25, 07:50
  #18
Medlem
Custom_mades avatar
Nja på 350 ug droppe första gången och snetripp på 25 ug.

EDIT:
Ju mer jag läser märker jag ju hur lallig och hispig du är, om du får dom här effekterna på 25ug BÖR du inte ta droger alls mer.
Sen läser jag 45mg mdma, vem tar 45 mg mdma? Så otroligt konstigt och märkligt.

Alltså, du är så märklig, varför 350 till 100 till 25?

Makes no sense och jag gissar på att det inte stämmer heller.
Din pojkvän vet nog inte vad han pratar om.

Möjligtvis om du har psykiska problem då.

Tumregel att ta hälften av vad din kille tar är också dumt sätt att ta droger på.

Orkade inte ens läsa allt, skummade igenom och kom fram till att du borde verkligen vara rädd om dig och läsa på lite mer samt ta det lugnare.

Sen de där med att 25ug+röka skulle vara extremt stark dos LSD.

Möjligtvis om man klassar en extremt stark dos som effekt överhuvudtaget och knappt testat vare sig lsd eller röka.

Är man inte van att röka räcker det med en för stor puff på standard kvalité för att tappa det rätt hårt.
Jag skyller på rökat. Många kvinnor säger att dom är vana att röka och sen visar det sig att dom kanske rökt ett par gånger i god lag med schyssta människor som blandat efter deras behov, sen händer det att dom ska ta bloss på ens monsterjolle(ja man röker väl lite för mycket när det väl ska till) och dom bara tappar det totalt.

Jag bjuder aldrig brudar längre för dom överestimerar alltid hur mycket dom kan röka.
Bara för att jag kan röka en 1g jolle av dunder kvalité själv betyder det inte att alla kan det.
Jag sätter mig inte bredvid en alkis och försöker dricka ikapp om vi säger så, jag vet att det endast skulle sluta illa.

Edit: Såg att någon nämnde att klippa lappar, det är extremt dumt sätt att dela upp LSD på. Finns risk att en person blir totalt utan och att andra får dubbelt.
Går enkelt att lösa genom att lägga i blöt dock.

Ja allt jag skriver är väldigt hårt och jävligt, men ärligt verkar du vara en sån person som verkligen ska hålla dig borta från droger helt. Du kommer inte lyssna på mig, men kan vara värt att tänka på att du skrev att det kändes helt fel och att du skulle hålla dig borta från sinnesförändrande substanser ett tag, sen går du och röker 2 veckor efter där du får dåliga känslor, men du fortsätter ändå.
Stora varningsklockor på det kan jag säga av egen erfarenhet.
__________________
Senast redigerad av Custom_made 2017-06-25 kl. 08:06.
Citera
2017-06-25, 15:41
  #19
Medlem
smattrarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Nja[/b]


Jag förstår att många tycker att jag verkar lallig och hispig.
För mig och dom drogerna jag tagit har jag märkt av att jag mår jättebra om jag tar hälften av det min kille tar, sen behöver det självklart inte vara så varje gång! Men som grund så funkar det bra för mig.

Såfort någon sneat på något sätt så kommer väldigt många människor och ber en att aldrig mer röra en drog i hela sitt liv. Jag kommer inte lyssna på det då jag hellre lär mig att respektera en drog än att lyssna på någon på nätet som utgår ifrån att man måste vara psykiskt sjuk för att man höftade på en lapp som man delade i fyra. Som någon sa så kunde jag lika gärna fått i mig 70 ug eller 10 ug, jag kan aldrig veta då lappar inte nödvändigtvis är fördelade på ett exakt sätt.

Jag har tagit syra 2 gånger innan det där och jag trodde jag skulle kunna hantera det men det kunde jag uppenbarligen inte och nu har jag lärt mig det. Eller jag kunde hantera det tills jag rökte på medans ruset hade lagt sig.

Jag tog så pass lite ecstasy för att jag ville ha något extra medans jag hade druckit. Ganska konstigt och korkat, jag är 110% medveten om det.

Jag visste inte om att det var 350 ug, jag trodde det var 150 vilket min kran hade sagt att det var ifrån början, sen när han pratade med tillverkarna så hade dom sagt 350 ug och since han köpte dom direkt ifrån tillverkarna och min kran är en vän till mig innan hen började sälja så litar jag på det.
Keep in mind att jag inte vet mycket om lsd, jag har ingen aning om hur mycket olika doser ska och inte ska kännas.

För DIG kanske 25 (Kan ha varit mer eller mindre) ug och röka inte är en fjärt i rymden medans jag uppenbarligen mådde jättedåligt. Alla människor klarar olika mängder av olika substanser, som du själv skrev, man sätter sig ju inte direkt och dricker ikapp med en alkoholist.

Du nämnde att det var en stor varningsklocka när jag rökte på efter två veckor och inte mådde bra utav det. Vad är det en varningsklocka för?


Bortsett ifrån detta så mår jag mycket bättre nu. Jag kan få vissa synvillor som jag inte haft förut om jag druckit alkohol eller rökt. Jag röker inte om jag inte druckit lite då det helt enkelt känns bäst om jag gjort så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback