Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-15, 19:19
  #1
Avstängd
Hej, jag är väldigt intresserad i Urban Exploring och skulle vilja veta några ställen i Dalarna man skulle kunna besöka. Helst i Falun - Gränges områden, men hela Dalarna fungerar

Jag har besökt skyddsrummet vid Hammarbacken, samt nått ställe i Borlänge, men inget mera tyvärr


Har ni några ställen som man kan ta en liten titt på? Att ta sig in är inget problem.

Vet om att det finnas massor i Gränges men något mer? Tack för svar
Citera
2017-05-16, 00:05
  #2
Medlem
Tjabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoardlifeClimb
Hej, jag är väldigt intresserad i Urban Exploring och skulle vilja veta några ställen i Dalarna man skulle kunna besöka. Helst i Falun - Gränges områden, men hela Dalarna fungerar

Jag har besökt skyddsrummet vid Hammarbacken, samt nått ställe i Borlänge, men inget mera tyvärr


Har ni några ställen som man kan ta en liten titt på? Att ta sig in är inget problem.

Vet om att det finnas massor i Gränges men något mer? Tack för svar

Börja med att söka i de tidigare trådarna så ska du se...
Citera
2017-05-19, 18:39
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo
Börja med att söka i de tidigare trådarna så ska du se...

Har gjort det och har inte hittat så mycket mera än vad jag redan visste om. Glömde att skriva att jag vet om att det finns många andra trådar om just detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback