Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-27, 07:06
  #13
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pwettson
Du låter som värsta vänsterprofilen. Vågar inte ta ställning och svamlar något om människor när vi övriga lätt förstår att dessa "människor" inte är människor utan krigsbrottslingar/jihadister/terrorister. Skulle det faktist ha handlat om att Syrien eldar upp just människor hade jag förstås fördömt det hela, samt ändrat min åsikt om Assad. Det är i bibeln man vänder andra kinden till. Inte i krig.

Vänsterprofil? Du börjar köra marxistargumentation, enda skillnaden är att dina meningsmotståndare inte ãr raaaasssiiiister. Jag tog inte ställning då jag endast pekade ut hur ni pratar utan om frågan. Jag bryr mig inte om att man töjer på genevekonventionen osv. när man bekrigar våldtãcktssekter så som IS. Men jag klarar inte av att den noble högern börjar degenerera till semantik och stråmän likt den marxismen som i första hand gör aktiv högerpolitik nödvändig. Och sen tycker jag att den nya sortens quislingnationalism där man vill skänka sitt anal åt rysska oligarkar är pervers. Typiskt för Sverige, som endast känner till kvinlig övergivenhet. Tyvär kännetecknar det även beteendet i andra länder. Men fortsätt ner i marxismens sjuka. Sen kan du få se fler spöken varje gång någon säger dig emot.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback