Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-15, 16:45
  #1
Medlem
Jag laddade ner appen på surfplattan, loggade in på mitt konto och bestämde mig för att logga ut. Men det går inte! Testade att ta bort appen och installera den igen men då dök mitt namn ändå upp ''Fortsätt som Stefan''. Hur blir man av med den här skiten? känns som en fucking labyrint som man inte kan ta sig ur.
Citera
2017-05-15, 16:48
  #2
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maab99s
Jag laddade ner appen på surfplattan, loggade in på mitt konto och bestämde mig för att logga ut. Men det går inte! Testade att ta bort appen och installera den igen men då dök mitt namn ändå upp ''Fortsätt som Stefan''. Hur blir man av med den här skiten? känns som en fucking labyrint som man inte kan ta sig ur.
Då är du väl utloggad?...
Citera
2017-05-15, 16:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Då är du väl utloggad?...

Nej då jag ej utloggad, det räcker med att trycka på ''fortsätt'' så loggas den in igen utan kod.
Citera
2017-05-15, 16:51
  #4
Medlem
4yoonlys avatar
Inte nog med det, den loggar din position i princip hela tiden... vill även komma åt din SMS...
Citera
2017-05-15, 16:58
  #5
Medlem
Varför tar du inte bort appen bara?
Citera
2017-05-15, 17:00
  #6
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maab99s
Nej då jag ej utloggad, det räcker med att trycka på ''fortsätt'' så loggas den in igen utan kod.
Borde gå att kräva lösenord
Citera
2017-05-15, 17:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oreokakan
Varför tar du inte bort appen bara?

Vi är fler som använder surfplattan. Om någon annan installerar appen så är mina uppgifter sparade och då behöver man ingen kod för att logga in på mitt konto.
Citera
2017-05-15, 17:20
  #8
Medlem
Har du Facebook-appen på samma enhet då? Kan nog vara därför, att Messenger appen känner av att du är inloggad på ditt konto med Facebook och vill därför synka.
Citera
2017-05-15, 17:27
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oreokakan
Har du Facebook-appen på samma enhet då? Kan nog vara därför, att Messenger appen känner av att du är inloggad på ditt konto med Facebook och vill därför synka.

Det har jag faktiskt inte tänkt på. Det löste sig. Tack så mycket!!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback