Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 15:10
  #61
Medlem
Jag skulle väntat på att beställa den här tills fler som inte är nyreggade kommer med input.
Skulle inte förvåna mig om shoppen som tillhandahåller denna och samtidigt får in en ny eftertraktad rc bens väldigt nära löning försöker sig på en fuling.

Så, var lite smarta och vänta innan ni ger bort era pengar
Citera
2017-05-23, 19:54
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Haha, det är mig du söker. Dock inväntar jag också lite mera inputs
Härligt, jag inväntar med. Detta blir sista gången för forskningens namn om det nu är dynga som vanligt.

Tycker att bloggaren har skrivit av sig lite väl mycket föra att det ska vara trovärdigt, men men

Citat:
Ursprungligen postat av Kockisten
Namn har blivit bytt. Kollade min sökhistorik för att vara 100.
Med andra ord så ska man som vanligt ALLTID ta en minisnok som test!
Citera
2017-05-24, 01:26
  #63
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Härligt, jag inväntar med. Detta blir sista gången för forskningens namn om det nu är dynga som vanligt.

Tycker att bloggaren har skrivit av sig lite väl mycket föra att det ska vara trovärdigt, men men



Med andra ord så ska man som vanligt ALLTID ta en minisnok som test!


Ja det känns ju faktiskt lite som att det är så det är.. Bara massa skräp som kommit sedan de klassade 3-cmc imo. Jag ska vara helt ärlig med att det kliar lite i beställningsnerven, som det alltid gör för mig när någon lovordar en substans så där..
Citera
2017-05-24, 11:11
  #64
Medlem
Vad fan sysslar de med på TT?

"Vi har skickat produkten på analys för att få fram ett kemisktnamn och en struktur." Kanske vänta på den analysen innan de öppnar försäljning?

Är de helt jävla galna? Varför i helvete väntar de inte tills de faktiskt vet vad fan de säljer. Råder alla att hålla sig långt borta från detta tills mer information finns tillgängligt. Sånt här som kommer se till att RC marknaden blir förstörd.
Citera
2017-05-24, 12:40
  #65
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexfabriken
Vad fan sysslar de med på TT?

"Vi har skickat produkten på analys för att få fram ett kemisktnamn och en struktur." Kanske vänta på den analysen innan de öppnar försäljning?

Är de helt jävla galna? Varför i helvete väntar de inte tills de faktiskt vet vad fan de säljer. Råder alla att hålla sig långt borta från detta tills mer information finns tillgängligt. Sånt här som kommer se till att RC marknaden blir förstörd.

Allt är som vanligt med TT. Jag minns när de sålde lappar som de vägrade ge ut kemiska strukturen eller namnet på. De kallade dom helt enkelt för "Special". Jag fick även en centralstimulerande substans i pillerform vilket jag trodde var benso. Fler på forumet kan garanterat intyga min sanningshalt. Någon annan som minns deras benso som egentligen var uppåtgrejer?
Citera
2017-05-24, 16:50
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexfabriken
Vad fan sysslar de med på TT?

"Vi har skickat produkten på analys för att få fram ett kemisktnamn och en struktur." Kanske vänta på den analysen innan de öppnar försäljning?

Är de helt jävla galna? Varför i helvete väntar de inte tills de faktiskt vet vad fan de säljer. Råder alla att hålla sig långt borta från detta tills mer information finns tillgängligt. Sånt här som kommer se till att RC marknaden blir förstörd.

Ja det är riktigt jävla dåligt. TT bör ta och skärpa sig.
Citera
2017-05-27, 01:39
  #67
Avstängd
klonazepam90s avatar
Det är så jag upplevde den, den "s.k" bloggaren.

Men testa den själva så ska ni få se att den verkligen är någonting att ha, inget skitsnack.
__________________
Senast redigerad av klonazepam90 2017-05-27 kl. 01:46.
Citera
2017-05-28, 19:07
  #68
Medlem
Mommejrs avatar
Får nog också hem ett sample i veckan. Ger min egen recension om substansen i fråga då.
Vilka "vägar" funkar att inta denna på? och vad kan "threshold" dos vara?
Citera
2017-05-28, 21:15
  #69
Medlem
Skrev lite fel förut tror jag, har också på ingång, men äre skit så får det fan vara nog. Då ska det vara uppenbart att drogen ifråga är guld isåfall. Minst 10 pers ska ha hyllat den tex.

Undrar också lite om sova efter? AT? Förstör den snoken fullständigt? Kåthetsnivå? Blanda med alkohol bra eller anus?
Citera
2017-05-29, 00:32
  #70
Medlem
Ja TT verkar sannerligen ha lite problem med att bestämma sig för vad produkterna ska ha för kemikalie-namn och vad kemikalien är synonym med och vad och hur effekten blir.

Köpte i somras -16 4CL-PHP bärnstens färgade Nuggets som jag upplevde som väldigt potent och bra.

Nästa gång jag beställde 4CL-php kom det hem stenhårda gråfärgade kristaller som åtminstone för mig var ganska svåra att lösa upp.

Ingen effekt på att bomba kristallerna eller pulveriserat

Gav egentligen nån effekt med RP heller trots rejäl mängd pulveriserat

IV ja nån effekt möjligen men fick ta ganska mkt pulveriserat för att kanske nått kändes om jag ansträngde mig rejält för att känna nått

Har mailar TT flera gånger för att höra om de får in 4CL- php i bärnstensfärgade Nuggets igen MEN de är inte så intresserade av att svara tyvärr 😳🙄
Citera
2017-05-29, 20:01
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Jag ska inte säga att jag vet, men jag tror den är som mephedrone där, att ruset är ganska lika och du får en ganska hård kick av nasalt också.

Jag ska ta en omgång till och testa oralt och nasalt, även fast jag hatar det. Men redan på 15-20mg nasalt så kickade den igång hjärtat, men inte mer än så.

Doseringar

Oralt // Low: 100-150mg // Mid: 150-200mg // High: 200-300mg

Nasalt // Low: 15-30mg // Mid: 30-75mg // High: 75-125mg

Intravenöst // Low: 20-40mg // Mid: 50-100 // High: 125-300mg


Gick själv till 200mg, men då drog jag 1gubbe på några timmar, och det var på gränsen.

Denna satt riktigt bra rakt ut i blodomloppet! Mysig, euforisk och lite kola-känsla (det är MITT betyg).

Det kan väl vara en liten riktlinje, men jag ska utforska mer när jag får från TT.
Jävla troll, tur att vissa av oss hjälper varandra här.

Den är precis som 4F-NEB på alla punkter fast om möjligt ännu mindre rus.

Lukt, smak och konsistens är på pricken.

KÖP INTE DENNA SKIT.
Citera
2017-05-29, 20:08
  #72
Medlem
ruttenfimps avatar
Fick ett sample. Provade både snok och röka skiten. Smaka illa och verkade inte fungera alls.

Skit drog med andra ord. Kan tänka mig att den inte kommer bli såld om dom inte går ner med priset ordentligt...

Köp inte!

Peace
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback