Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-30, 07:00
  #10057
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Hur mår billyponken inne i fängelset tro? Hade hoppats på att ha läst om diverse uppläxningar vid detta lagret för jag tror inte han är varken poppis eller har läggning för att skaffa vänner där inne, eller sitter han på något väldigt säkert ställe för sin egna skull?

Det finns groupies för sådana här kvinnomördare så du kommer att bli förvånad när du läser i tidningen att billyponken har gift sig och fått barn med en av dessa goupies om några år..
Citera
2018-09-03, 10:21
  #10058
Medlem
Karbin92s avatar
För er fortfarande letar efter dombeslutet mot Billy Fagerström.

https://minfil.com/vb72O8g2b4/Hudiks...2018-02-15_pdf
Citera
2018-09-04, 18:22
  #10059
Medlem
TheDarkCats avatar
Jag får känslan av att billy har väldigt högt iq, när han pratar i rättegången, asså han verkar vara jävligt bra på att prata.
Citera
2018-09-04, 20:59
  #10060
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Jag får känslan av att billy har väldigt högt iq, när han pratar i rättegången, asså han verkar vara jävligt bra på att prata.


aah, supersnille
Citera
2018-09-15, 00:04
  #10061
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Jag får känslan av att billy har väldigt högt iq, när han pratar i rättegången, asså han verkar vara jävligt bra på att prata.
Ja verbal ja men hade han varit någon med högt iq hade han väl knappast gjort en sån här jävla sjuk grej? Hoppas de läser Aftonbladet på anstalterna han kommer väl till riksmottagningen på kumla till en början . Hoppas han "ramlar" här och där.
Citera
2018-09-15, 00:10
  #10062
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Om han inte sitter isolerad vill säga . Kan tänka mig att många vill slå tjockisen i magen så fettet dallrar .
Citera
2018-09-15, 16:26
  #10063
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Ja verbal ja men hade han varit någon med högt iq hade han väl knappast gjort en sån här jävla sjuk grej? Hoppas de läser Aftonbladet på anstalterna han kommer väl till riksmottagningen på kumla till en början . Hoppas han "ramlar" här och där.
Han kan ha högt iq bara för han mördar är du störd?
Citera
2018-09-15, 16:26
  #10064
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Om han inte sitter isolerad vill säga . Kan tänka mig att många vill slå tjockisen i magen så fettet dallrar .
Mogen du är billy skulle aldrig göra ngt så om han inte var påverkad av droger, jag bor i umeå jag vet vem han va.
Citera
2018-09-15, 16:30
  #10065
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Han kan ha högt iq bara för han mördar är du störd?
Mogen du är som måste kalla folk störda för de inte håller med dig . Umeå och Hudiksvall är en jävla skillnad. Bara för du råkar veta vem det är, känner du honom knappast . Vet många som tagit xanor utan gjort något liknade...
Citera
2018-09-15, 16:45
  #10066
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Mogen du är som måste kalla folk störda för de inte håller med dig . Umeå och Hudiksvall är en jävla skillnad. Bara för du råkar veta vem det är, känner du honom knappast . Vet många som tagit xanor utan gjort något liknade...
Hur vet du att han gjort det med uppsåt? Förklara
Citera
2018-09-15, 16:50
  #10067
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Hur vet du att han gjort det med uppsåt? Förklara
Ja till exempel att han misshandlat och hotat döda henne xx antal gånger innan?
Citera
2018-09-15, 22:52
  #10068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Mogen du är billy skulle aldrig göra ngt så om han inte var påverkad av droger, jag bor i umeå jag vet vem han va.

Han kunde ju ha tagit tag i sitt drogberoende på allvar istället för att misshandla, hota och till sist slå ihjäl sin tjej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback