Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-20, 10:40
  #457
Medlem
DanneHisingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Är det nån som begärt ut några handlingar i fallet?

Du får bara ut de redan kända häktningarna. Så det finns inget nytt att få ut.
Citera
2017-07-28, 17:46
  #458
Avstängd
Två omhäktade enligt https://www.kkuriren.se/katrineholm/...ats-av-ratten/. Det verkar som att kebab-Pacino har släppts på fri fot? Ryktet gör gällande att BO:s halstatuerade vänner letar efter honom.
Citera
2017-07-28, 18:03
  #459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Det verkar som att kebab-Pacino har släppts på fri fot? Ryktet gör gällande att BO:s halstatuerade vänner letar efter honom.

Hoppas att de inte gör något dumt. Någon eller några av dem har väl barn som de borde tänka på.
Citera
2017-07-28, 19:53
  #460
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Hoppas att de inte gör något dumt. Någon eller några av dem har väl barn som de borde tänka på.

Säg det till BO:s barn.
Citera
2017-07-28, 19:55
  #461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Säg det till BO:s barn.

Så då ska ännu fler barn råka illa menar du? Är man pappa får man tänka lite vidare än bara på sig själv och sitt gäng. Barnen är viktigare än allt annat.
Citera
2017-07-28, 20:33
  #462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Ryktet gör gällande att BO:s halstatuerade vänner letar efter honom.


Är det nån av dessa som är i Grekland o partar loss just nu?
Citera
2017-07-28, 21:26
  #463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
? Ryktet gör gällande att BO:s halstatuerade vänner letar efter honom.

Vad e de för tattuering? Nån som kan skicka pm o berätta mer? Har missat nåt nu tror jag
Citera
2017-07-28, 21:34
  #464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dee0715
Vad e de för tattuering? Nån som kan skicka pm o berätta mer? Har missat nåt nu tror jag

Möjligen känner han vännerna eller också har han sett på Facebook att de har tatueringar. Det var så jag visste att de har tatueringar och att det finns barn inblandade i bilden.
Citera
2017-07-29, 04:13
  #465
Medlem
Med tanke på att det talats om det tidigare i tråden så har jag hört vissa rykten om att dessa ungdomar i olyckan varav en omkom skulle åka och transportera någon form av narkotika eller droger.

Möjliga kopplingar mellan denna incident samt A*nan?
Citera
2017-07-31, 07:44
  #466
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Två omhäktade enligt https://www.kkuriren.se/katrineholm/...ats-av-ratten/. Det verkar som att kebab-Pacino har släppts på fri fot? Ryktet gör gällande att BO:s halstatuerade vänner letar efter honom.
Vem är kebab-Pacino?
Citera
2017-08-01, 00:16
  #467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Vem är kebab-Pacino?

Vem tror du ? Vem har varit på tal i tråden redan från början ?
Citera
2017-08-01, 08:51
  #468
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riftlord300022
Vem tror du ? Vem har varit på tal i tråden redan från början ?
Menar du A*nan? Det står ju att omhäktning sker 10 augusti! 40 år, det måste ju vara han! Så tänker jag. Tänker jag fel?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback