Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-13, 20:37
  #1
Medlem
Unleash-Marcelos avatar
Hej!

Först och främst. Jag suger på datorer. Gjorde ett försök att återuppliva min gamla Asus laptop, formaterade om den och allt. Raderade en massa skit-program som bara tar plats i onödan. Allt gick så bra tills jag uppenbarligen raderade fel program. Kommer inte ihåg vad programmet hette. Men helt plötsligt så försvann wifi-loggan. Jag kan inte söka eller hitta nätverk. Det finns liksom inte längre. Nu är det bara via kabel jag kan ansluta till internet. Vad gör jag nu? Heeeeeelp meeee
Citera
2017-05-13, 20:40
  #2
Medlem
4yoonlys avatar
Det allra enklaste... gör om allt igen, men tar inte bort detta program (drivrutin) som får din WiFi att inte fungera?
Citera
2017-05-13, 20:49
  #3
Medlem
kimdah2002s avatar
eller installera om drivrutinen för wifi kortet...
Citera
2017-05-13, 20:51
  #4
Medlem
Unleash-Marcelos avatar
Men jag fick äntligen ordning på datorn. Det tog tid. Den va helt fuckad och seg innan. Den var även lite krånglig direkt formateringen. Men nu på slutet har den fungerat mycket bättre än vad den gjort på mycket länge. Och jag, idioten, går och raderar wifi. Typ. Hade älskat om en expert kom in och berätta för mig hur jag ska göra haha!
Citera
2017-05-13, 20:54
  #5
Medlem
Unleash-Marcelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
eller installera om drivrutinen för wifi kortet...
Och hur gör jag det?
Citera
2017-05-13, 21:15
  #6
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unleash-Marcelo
Och hur gör jag det?
Laddar hem den från tillverkarens hemsida, klicka installera och starta sedan om datorn...
Citera
2017-05-13, 22:20
  #7
Medlem
Unleash-Marcelos avatar
Ännu enklare. Gör en systemåterställning.

Tack ändå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback