Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-22, 13:35
  #121
Medlem
Har själv alltid kommit runt det. Det finns inga gratisluncher. Reklamen behövs, dock behövs inte youtube enligt mig. Slutat använda det. Kvalitén på innehållet var bra en gång i tiden, men det var väl 10-20 år sedan. Går över till böcker pga att kvalitén är så mycket högre.
Citera
2022-11-07, 18:29
  #122
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Fick 1 reklam på 15 sek, sen direkt efter en på 20 sek.
Gick inte att hoppa över reklamerna.
Fy fan, fattar inte ens hur dom kan tycka det är försvarbart att ha så mycket reklam.
Citera
2023-01-23, 08:47
  #123
Medlem
hennevilljagknullas avatar
japp det har dom.
Sitter jag på youtube på mobilen kommer det 30 skeunders reklamer man inte kan klicka bort, 2 stycken 7 sekunders reklamer, eller reklam på varannat klipp man ser.
Går faktiskt inte att använda youtube då.
Har faktiskt mått dåligt pga all reklam.
Det är som att ha en fin bil som bara krånglar.

Men på datorn har jag adblock och fy fan så otroligt jävla skönt.
Önska alla visste om att dom kunde ha adblock och slippa skiten.
Citera
2023-01-23, 08:50
  #124
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WONGnr1
Har själv alltid kommit runt det. Det finns inga gratisluncher. Reklamen behövs, dock behövs inte youtube enligt mig. Slutat använda det. Kvalitén på innehållet var bra en gång i tiden, men det var väl 10-20 år sedan. Går över till böcker pga att kvalitén är så mycket högre.

yepp, översvämmat av influensers.
Brukar spola till slutet av en video för att se vad som var meningen med klippet.
Nån lockande rubrik och en dramatisk front på klippet så folk ska klicka på videon.
Sen i början säger dom typ " we made the craziest thing " och sen massa svammel och reklam.
Kolla på den där skiten där dom släpper saker från hög höjd bara. Spola till slutet så ser du vad som händer.
Citera
2023-12-06, 12:55
  #125
Medlem
Soetroevs avatar
Den senaste veckan har det varit helt sanslöst. 1 minuts reklam var 3e minut som inte går att hoppa över förrän efter 30 sekunder.

De tar ett steg i taget och lär väl inte sluta förrän man måste signa upp sig på tre olika nyhetsbrev för att kolla ett klipp på 10 minuter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback