Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-08, 19:44
  #13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Jag ska se Diakieses match igen, ok att han åkte i backen pga legkicks ett par gånger men om jag minns rätt hade han flera nertagningar i 1:a och han var bäst i 3:e. Kan dock inte säga att det var ett felaktigt beslut, Kloose var bra.
Det var väl jämnt. När det är jämnt kan det aldrig vara kontroversiellt, ingen gör något som tydligt ger dem matchen. Men sett till poängsystemet och rond-för-rond tycker jag Klose vann rond 1 och 2, Diakiese rond 3. Första och tredje var jämna (och den ende domaren som gav matchen till Diakiese gav honom dessa ronder).
Citera
2017-07-11, 20:45
  #14
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
ho-ly-fu-ck vilket main event! Fight of the year!
Kan inte hålla med dig mer. Riktigt kul fighter att kolla på, och vilken fight.

Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Riktigt bra main event i Gaethje vs Johnson. Gaethje visade att han är där han hör hemma nu också. FOTY-kandidat, helt klart.

Kul och oväntat att Jesse Taylor skulle vinna TUF. Det blev verkligen en riktig redemption av den säsongen. Får se om han kan hålla sig kvar i organisationen.

Diakiese's obesegrade streak tog slut via SD också. Tycker nog domarna tog rätt beslut dock.
I JT moneys fall kan man verkligen snacka om just "Redemption".
Han avslutade ju TUF säsongen så, så han är verkligen förtjänt av att Dana for punga upp.

När det gällde Dakkar-matchen så kunde den dömts på dagens humör för domarna.
Inget lätt jobb.
PPVn efter var som att kolla på korpen jämte CL.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback