Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-13, 18:08
  #25
Medlem
Va fan snackar du om?
Både WW1 och WW2 är ju fake Wars.
Vilka krig syftar du på?
Citera
2017-05-21, 10:15
  #26
Avstängd
Matrixdoomofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Va fan snackar du om?
Både WW1 och WW2 är ju fake Wars.
Vilka krig syftar du på?

Ja jag har inte upplevt 1a och 2a världskriget själv.. så det är klart att dom kanske inte har existerat...

Det kan inte jag veta.

Det krig jag syftar på är det här stora fake war som håller på att hända nu...

Men det är säkert hittepå det med. Allt är konstlat, designat och hittepå...

Men att alla varelser höjer sig över andra varelser hela tiden.. Det vet jag. Jag kom in i ett mentalt tillstånd där jag faktiskt förstod detta och det gör det till en vetenskap. (För mig)

Konsten är att få andra att förstå... ni vill ha argument.

Jag tycker jag bevisar detta genom att svara på era inlägg.

Så länge man lever (+) försöker man alltid få mer (+) <--- detta är ett rövhål btw..

Wtf.. anyhow.. och om man är död (-) <--- Saurons öga Så blir det inte rövhål.

Jag försöker bara nyansera argumenten lite med humor för att försöka få er att förstå typ...

(Vad du än gör, vad du än tänker, vad du är säger, vad du än känner OSV, är det för att höja dig själv över andra)

Snälla sitt och tänk på detta. bli lite schizo i huvudet och resonera med dig själv. Försök inte att motbevisa mig för det finns inget motbevis. Försök bara att förstå genom att lägga upp någonting random i huvudet och förstå att detta är för att höja sig över andra.)
__________________
Senast redigerad av Matrixdoomofdeath 2017-05-21 kl. 10:23.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback